Ongeveer een half uurtje geleden belde mijn vriend om te vertellen dat hij een bedrijfs borrel heeft en dat hij later thuis komt. Nu is het niet erg dat hij een borrel heeft,erg gezellig voor hem maar vanmiddag heb ik boodschappen in huis gehaald voor het eten en nu heb ik een gebakken eitje gemaakt op brood wat ook lekker is maar niet de bedoeling. Ik ben gewoon een beetje boos dat hij er nu mee komt dat hij een borrel heeft en niet gisteren of zo,dan had ik voor het eten wat anders in huis kunnen halen. Hij is soms zo vergeetachtig en vergeet gewoon om dit soort dingen door te geven en dat vind ik zo iritant aan hem. Het is verder een lieve schat hoor maar hier kan ik echt boos om worden. Herkennen mensen dit ook van hun vriend of man? Sorry maar ik moest dit gewoon even kwijt,zit er een beetje mee. En nu ik zwanger ben kan ik wat sneller boos worden om dingen en emotioneel want ik zit nu bijna te huilen Doei groetjes van Teddy.
Ja dat herken ik Mijn vriend vergeet ook vaak te bellen als er iets tussenkomt. Dan staat het eten klaar, en dan moet ik zelf vragen waar hij blijft. Nou is hij erg lief en ik weet erg vergeetachtig, dus ik kan er niet meer erg boos om worden ( af en toe wel). Net nog had ik het nog. We zouden lekker weg, ikea, maar meneer had ineens een dienst van een collega overgenomen. Ik boos en huilen voor de telefoon. Nou hoor ik net waarom het moest, en dat is wel erg. Iemand ligt op sterven, dus dan is de Ikea helemaal niet belangrijk. Maar in de zwangerschap word ik ook sneller boos. Dus ik snap je reactie hoor!
Ik snap je reactie... Maar je komt er vast zometeen weer bovenop! Ga even genieten van dat avondje alleen! Liefs Kiss
Ja dat is niet erg oplettend van hem, maar als hij altijd vergeetachtig is moet je maar proberen het hem niet kwalijk te nemen. En jezelf boos maken helpt toch niet. Al begrijp ik het wel, ik zou ook wel een beetje balen.
Ik kan ook erg snel boos en geirriteerd raken om dingen die mijn vriend doet of juist niet hihi.Maar hier zou ik me niet zo druk om maken hoor.
Ik ga me zeker niet meer druk maken hoor dat is ook nergens voor nodig. Maar mijn hormonen spelen soms erg op nu ik zwanger ben en kan me dan snel druk maken,wat ook niet goed is natuurlijk. Bedankt voor de reacties meiden. Teddy.
Wat is die van mij dan keurig opgevoed! Geeft alles braaf door en vraagt zelfs nog of hij nog iets mee moet nemen (rij toch langs de supermarkt zegt ie dan). Maar inderdaad..bijna alles is vast nog wel een dagje houdbaar, schuift alles gewoon ff op. Succes met je irritaties! Elmo
De mijne is niet vergeetachtig. Hij staat er gewoon niet altijd bij stil dat het misschien handig kan zijn om dat soort dingen van te voren te zeggen.
Ha,...zo eentje heb ik er ook.... Maar mijn ex was van een ander kaliber, dus ik kan me je irritaties best voorstellen.....
gebeurt hier ook wel eens hoor.....gebeurt ook vaak dat ie pas laat belt dat ie moet overwerken, kan je niks aan doen moet je ook niks aan doen.....zo is het waarschijnlijk altijd al gegaan maar nu "pik" "voelt" het niet altijd even "normaal" dan "normaal" gesproken... leven en laten leven.....geven en nemen.....
Ik maak dat een paar keer per maand mee, vandaag nog. Weliswaar niet voor een borrel, gewoon vanwege zijn werk. Het went, ik maak me er niet meer druk om, dan maak ik de dag erna iets wat ik en de kids lekker vinden en hij niet, en dan krijgt hij het opgewarmde magnetronpakkie van de dag ervoor :-D Vergeetachtig is hij ook heel erg (zelfs ooit eens een solicitatiegesprek :-D) Maar er hij doet zijn best en het is stukken beter geworden. En ik heb ongetwijfeld ook dingen waar hij zich aan irriteert En zo hebben we allemaal wat. Geven en nemen en erover praten zonder ruzie te maken helpt veel en gewoon simpelweg sommige dingen accepteren. Wat ik VRESELIJK vind is de brandweer waar hij bij zit, op de meest ongelukkige/ongewenste en rare tijdstippen gaat die pieper en weg istie, en ik weet nooit voor hoelang. Soms wel een hele avond+nacht, komt ie s'morgens om een uur of 6 a 7 thuis. Ik heb niet de pest aan de brandweer op zich, wel aan die pieper :-D die nergens rekening mee houdt. Dus mensen............gelieve alleen overdag en door de week een ongeluk krijgen of je keet in de fik te steken. Dan is mijn vent tenminste savonds en in t weekend lekker thuis :-D
ach de hormonen gieren ook een beetje door t lijf natuurlijk.. en dan is alles extra erg( hihihi) maar daarentegen kan hij daar wel rekening mee houden.. dingen zijn op dit moment ff anders.. en als je kindje er straks is.. komt hij dan ook opeens bellen dat hij vanavond later is?.. ik snap t heel goed hooor... maar t komt wle goed ..haha
ja wel herkenbaar, mijn vriend overlegt wel redelijk veel maar altijd een beetje laat, ZOALS dit weekend, ik had georganiseerd dat we gingen taart-eten (als verrassing voor zijn nieuwe baan) MAAR zegt ie gisteren dat zijn moeder graag een avondje weg wil (ze zorgen samen voor zijn stiefvader) maar ze wilde met haar huidige vriend weg (WAT ik trouwens helemaal begrijp!) maar hij had al ja gezegd tegen haar, ik heb graag even overleg, bv de dag ervoor ofzo, nu heb ik iedereen kunnen afbellen, ik begrijp het wel en kan er niet boos om worden maar toch effe irritant
ook hier komt het wel eens voor dat hij moet overwerken en dat ik dat dan op het laatste momentje hoor ff ggggrrrrr en dan weer verder de wereld vergaat niet
Hebben wij heel regelmatig, hij vergeet ook vaak de tijd en komt rustig een uur later binnenkakken terwijl ik klaar zit met eten. Ik maak me er meestal maar niet druk over! Gisteren was het alleen andersom ( ik was helemaal de tijd vergeten) en toen was hij toch ook wel een beetje teleurgesteld... en hij had nog wel zo z'n best gedaan op het eten!
Het is allemaal goed gekomen hoor gisteren en hij heeft het het weer helemaal goed gemaakt. Hij begreep mij heel goed en bood zijn excuus aan en heeft mij even flink geknuffeld,dus ik ben weer helemaal happy. Normaliter maak ik mij hier niet druk om en kan ik heel makkelijk acsepteren dat hij wel eens iets vergeet en dan ga ik gewoon weer verder. Maar gisteren zat het me heel even hoog maar dat begrijpt hij wel. Ja het eten dat gaan we vandaag op eten en dan gaat het zeker lekker smaken Hij doet ook zijn best hoor om dingen te onthouden en soms gaat dat goed maar ja soms ook niet en ik vergeet ook wel eens iets. Het is en blijft een lieve schat.