Hoi, ik ben dus opzoek naar woonkado-cards. Ze zitten nu, gratis, in tijdschriften geplakt! Doe je er niks mee, mij maak je er heel blij mee. (het is een groen, plastic kaartje) Groetjes
wat ga je ermee doen? haha, ben niet nieuwsgierig hoor, maar ik zat me nog af te vragen wat ik er mee kon doen namelijk. haha maar goed, als ik niks kan verzinnen mag je hem hebben van me!
nieuwe dekbedovertrek kopen. Normaal mag je 1 kaart per aankoop inleveren, maar hier in de buurt mag je er meerdere inleveren en ze verdubbelen de waarde ook nog eens....
oh haha, leuk! pb me je gegevens maar!! (het was vast een stomme vraag van me, maar ik vroeg me toen ik dat kaartje zag al af wat je er mee moest doen, haha)
Net even gekeken wat ik ermee kan: niets wat ik nodig heb. Dus je mag hem wel hebben van me. PB me maar!
Candijtje hij is binnen!!! en nog een andere ook, maar daar stond geen afzender bij. Meiden: BEDANKT!!! andere dames die niks met het pasje doen...ik wil ze nog steeds graag hebben
dank je wel weer meiden!!! er zaten er weer 'n paar tussen de post. nog meer meiden die er nog een hebben liggen en er niks mee gaan doen?