Ik koop al de rompertjes bij Kiabi. Pakjes van 4 stuks voor 10 of 11 euro geloof ik. Heb altijd de overslagrompertjes met korte mouw. Super handige dingen!
Die van next vind ik qua pasvorm Niet zo fijn en de maat klopt ook niet echt. Bij ter stal hebben ze hele fijne stretch rompers
Je hebt toch bij de hema van die pakketjes met 5 stuks voor 12 euro ofzo? Ik koop meestal wolle rompers van cosilana. Wel duur maar doe er erg lang mee. Wordt niet snel vies en rekt lekker mee.
Die hema-pakketjes zijn erg wisselend van kwaliteit. De stretch-modellen (biokatoen geloof ik) zitten mooier.
Maten is bij ieder merk/kledingketen anders dus daar mag je je echt niet op pinnen. Normaal koop ik trouwens altijd meer 'verantwoorde' kledij maar momenteel laat mijn portemonnee het niet toe om 7 nieuwe te kopen van 14-20 euro/stuk.
Ik had altijd een stuk of 10 witte mouwloze van de Zeeman van 1 per stuk, en de mooiere (voor in de zomer) van de Hema, de stretchrompers, die blijven mooi, van zo'n 5 per stuk (ofzoiets).
gewoon de rompers van de HEMA ^^ iets duurder als bijvoorbeeld de zeeman maar de pasvorm is zooooveel beter. echt die 50 cent (OID) meer dan waard. zeeman rompers zijn gewoon ruk
Ik heb vaak rompers van de Wibra, stretch en zitten heel mooi. Van Zeeman vond ik de kleine maatjes goed zitten tot 62 maar daarna zit er geen model in, waardeloos vind ik ze. En ik ga nog wel regelmatig naar een kledingbeurs waar je voor weinig geld 2e hands kan kopen. Geen probleem mee dat iemand anders ze aan gehad heeft.