Mijn man en ik hebben besloten om te trouwen. Aangezien we al 12 jaar samen zijn en 3 kinderen verder zijn hoeft het voor ons allemaal niet zo groot. Maar goed een beetje een leuke jurk voor die dag vind ik dan nog wel leuk. Nou had ik al een beetje rond gekeken en het is toch allemaal wel heeeeel erg trouwjurkachtig. Ik zat zelf te denken aan aan soort strak jurkje, met daarover een soort van bolero/jasje. Of strapless jurk met een band onder de borsten en dan tot aan de grond, met daarover ook een soort van jasje. Liever niet duurder dan 150 euro. Iemand toevallig iets van een voorbeeld of een leuke site met goedkope jurken?
Wat voor maat heb je? Ik heb nml zelf mijn trouwjurk laten maken. Heel simpel, mooi gebroken wit rok met donker paars topje en een bolero waarbij de mouwen in een punt liepen, en het topje liep ook in een punt over de rok heen, ja moeilijk uit te leggen maar als je interesse hebt, wil ik wel een foto plaatsen. Ik had nml ook een simpel trouwerij en wou ook daar na gekleed gaan, maar toch het gevoel hebben een bruid te zijn. Ik had toen een maat 44/46. Interesse?
Afgeprijste bruidsjurken en accessoires | Welkom bij Forever Your Prinses hier kun je prachtige jurken kopen, en ook niet duur! is in zwolle
Zit nu in een 38 ,maar ben flink aan het afvallen en wil graag naar een 36/38. Maar moet eerlijk bekennen dat ik ook niet zo van de kleuren ben,al klinkt het model wel leuk... Zal eens even bij dit site kijken. Peek en cloppenburg ken ik niet, ga eens kijken of ze daar ook een site van hebben.
Ben zelf in mooie zwarte avondjurk getrouwd. Ik wou graag zwart en alle trouwjurken daarin waren niet mijn smaak Dus toen lekker gekeken naar avondjurk en waren onder 100eu klaar incl acc hahahaha Mijn man zijn pak was duurder, al deden we het niet voor centen. Had gewoon "goedkope" smaak Mocht je foto willen, hoor ik het wel
Hier heb ik d emijne vandaan: trouwjurkenwinkel | winkel met trouwjurken van dreamdresses, goedkope bruidsjurken
Hebben ze van cocktailjurk tot trouwjurk. Passen en dan kan je hem gelijk mee nemen. Tussen de 50-200 euro.
Ik heb bij de Otto toen der tijd een prachtige galajurk besteld, wel erg zomers omdat we in het buitenland trouwden. Ik was nog geen 100 euro kwijt. Dus kijk eens op hun site. Een leuk jurkje met een bolero vind ik ook erg netjes.
Ik ben getrouwd in een sjiek jurkje van steps met een bolero. Wij gingen alleen naar het stadshuis en stuur verder thuis gevierd, dus ik vond een trouwjurk ook niet zo nodig.
Misschien anders gewoon een cocktail jurkje ofzo? Je hebt al hele mooie bij simpele winkels zoals H&M, Vero Moda, C&A..
Ik heb een mooie avondjurk van Laura Scott Evening. Simpel, strak en wit. Ik wilde er graag in trouwen maar helaas paste mijn buik er destijds niet meer in Ik zal eens proberen een foto neer te zetten, anders stuur ik je een PB bericht. Het is maat 36 maar valt ietsje groter. Ongeveer 36/38. Is dus nooit gedragen en het kaartje zit er nog aan. Misschien is het wat voor je.
vind het een prachtige jurk,alleen na 3 kinderen heb ik niet zo`n mooie buik meer en dit is zo te zien wel een jurk die alles laat zien. Qua hobbels en bobbels...
Weet niet welke maat je hebt.. Maar ik heb nog een trouwjurk in de aanbieding die weg mag voor niks! Zal ff foto uploaden!
Trouwjurken Trouwjurk online - Alles over goedkope trouwjurken, bruidsjurken en meer...... Goedkope trouwjurken - Hoe vind je een bruidsjurk voor een prikkie? | ThePerfectWedding.nl Marktplaats mis ook wel Hier wat ideeën en tips . Gefeliciteerd
Wij trouwen in januari en heb mijn jurk besteld bij LightInTheBox - Wereldwijd Online Winkelen voor Jurken, Huis & Tuin, Electronica, Trouwkleding Kun je niet van te voren passen en er zijn wat negatieve reacties maar ik ben hier ontzettend blij mee! kwaliteit is goed etc. Snelle service en goedkoop. Misschien zit daar wat tussen voor je.