Hah .... gewoon even zeggen, ik woon België. Sinds kort heeft Paul de Leeuw hier een televisieshow ....wat een mega coole vent is dat toch ... Echt een uurtje aan een stuk lachen met die gast ... Zijn zijn shows bij jullie ook zo geweldig? haha ik vind hem ook ongelooflijk grof tegen zijn mensen ...maar dat maakt het net leuk toch even een kort stukje van een aflevering ... in het begin zie je een een meneer in een simulatie vliegtuig zitten ... Hij heeft grote vliegangst, en Paul dacht dat even op te lossen ... jammer genoeg vind ik niet het volledige stukje Maar wel schoon met Benthe
haha ja Paul kan inderdaad ontiegelijk grof zijn. Ik was ook eigenlijk best wel benieuwd hoe zijn programma in België is ontvangen??? Ik bedoel, wij Nederlanders zijn inmiddels aardig gewend aan zijn manier van doen.... en ieder land heeft toch wel zijn eigen humorgevoel...
Gelukkig maar dat die bij jullie goed ontvangen wordt, ik kijk nooit naar hem, ben zijn manier van doen inmiddels wel zat na al die jaren.
Ik vind Paul de Leeuw heel grappig. Maar je moet ervan houden hoor. Veel mensen kunnen hem niet uitstaan.
Oh nee, ik vind Paul de leeuw echt afschuwelijk! Hij is ontzettend druk en grof, en ik vin hem gewoon echt niet grappig. Zodra die man op tv is zap ik weg!
Veel mensen vinden hem idd verschrikkelijk, ik ben zelf ook geen fan. Vind hem gewoon niet grappig! Maar ik ben blij dat jij van hrm geniet
er zijn er toch blijkbaar onder jullie die hem niet zo aardig vinden he ... ik vond hem juist echt geweldig hier in België. Hij zit er niks mee in om de belgen uit te lachen ... Hij zelf zegt dat hij het ook super vind om hier een eigen show te hebben en houdt van ons als publiek Het speelt 2x in de week en ik kijk er altijd hard naar uit die is dus zo goed als nooit serieus he ... vind zijn openheid over homo's ook echt hilarisch
Ik vind hem geweldig! Voor mij is het genieten. Niet altijd hoor, maar zoals hij bijv onlangs met Mika was (het extra gedeelte was op internet was) vond ik echt geweldig!
Ik ben geen fan en ook geen hater. Het enige wat ik vind is dat zijn shows heel erg op elkaar lijken en vooral om hem lijken te draaien. Af en toe kijk ik weer eens even en daarna ben ik hem een tijdje weer zat.
Oh ja hier wordt ook graag naar Paul de Leeuw gekeken. Ik hou wel van dat grove Vooral Paul met ( de echte ) Sinterklaas. Nu is dat helaas iets minder.