Houden jullie ook een feest (klein) als jullie 12,5 jaar getrouwd zijn? Of heb je het al gehouden en hóe heb je het gehouden? Wij zouden als wij 12,5 getrouwd zijn ook een klein feestje willen geven maar we wet een nog niet hóe of wat. Er zouden dan ongeveer 50 mensen zijn, alleen ouders, broers, zussen aanhang en neefjes en nichtjes en 3 goede vrienden. Thuis kunnen we het niet houden dat is te klein of we moeten de neven en nicht met aanhang die uit huis zijn niet uitnodigen en dat vind ik ook weer lullig want dat zou betekenen dat van mijn man geen neven en nicht komen en van mij allemaal.
Wij waren afgelopen vrijdag 12,5 jaar getrouwd en hebben een feestje gegeven voor familie en vrienden, ongeveer 50 mensen. We hadden een zaaltje gehuurd en wat schotels ( vis, hapjes etc. ) besteld. Verder zelf nog wat salades gemaakt + brood met smeersels. Drinken zelf in gekocht. Was een geslaagd feestje.
Wat waren jullie ongeveer kwijt voor het zaaltje? Wij houden normaal ook altijd de verjaardag buitenshuis en betalen dan 100,- voor de hele dag, wel zelf eigen eten en drinken. We zouden of een bbq willen doen of een frietkraam huren dat zou dan ongeveer 12,50 p.p. Wezen. Maar dat komt boven het zaaltje op.
Wij betaalden 150,- voor de huur van het zaaltje. Alles was aanwezig; serviesgoed, biertap, aparte speelruimte, ideaal...
Nee wij zouden dat niet uitgebreid vieren. Wij zijn al veel meer jaren samen dan we getrouwd zijn. Als we 20 jaar samen zijn wil ik met de kinderen ergens naartoe.
Wij geven geen feest, maar gaan met z'n 2en een week naar New York. Quality time met elkaar, kijk er echt naar uit!
Wij zijn met ons 12,5 jarig huwelijk naar Marga's Kitchen in Apeldoorn geweest. Dan kook je samen een compleet diner. Echt superleuk! We waren met 16 man, wederzijdse ouders, wederzijdse zussen met hun gezin en kinderen en onze eigen kinderen. 10 volwassenen en 6 kinderen.
Op onze bruiloft hadden wij ongeveer 40 mensen, de familie is aardig uitgebreid in 10 jaar. Ja dat hebben wij nou eenmaal, ik kom uit een gezin van 7 en mijn man uit een gezin van 4. Wij willen dus meer een klein feestje geven qua uitgaven, dus een BBQ of een frietkraam huren. Wel ons eigen drinken en bij de BBQ zouden wij alleen vlees moetn halen want wij hebben zelf een grote BBQ en zouden er één kunnen lenen van de familie.
dat dacht ik ook, we hadden 60 mensen op onze bruiloft. Ik noem dat niet een klein feestje. Ik denk dat wij het niet vieren
Wij zijn in december 12,5 jaar getrouwd. Wij willen dit natuurliikk gaan vieren, maar hoe en wat dat weten we nog niet. Wel in kleine kring (met vrienden, ouders en broer/zus met aanhang en neefjes en eventueel nog buren) Dus ik lees even mee
Was geen kritiek hoor, vond het gewoon grappig Voor een bruiloft waren wij schijnbaar klein, maar ik vond het al een hoop werk om te regelen!
Dat had ik wel begrepen. Het liefst hou ik het klein met alleen broers en zussen en de thuiswonende kinderen en onze ouders en goede vrienden. Maar dat zou betekenen dat van mijn familie al mijn neefjes en nichtjes komen en van mijn man niemand. Dat zouden 12 mensen minder zijn, dan zouden het ongeveer 30 mensen zijn die komen als er niet meer aanhang en neefjes en nichtjes komen.
Wij zijn volgend jaar 12.5 jaar getrouwd en kiezen ervoor om een weekend naar de Efteling te gaan met onze meiden.
Om t vieren met vrienden en familie hebben we een locatie gehuurd met catering. Voor de kinderen een speelzolder en springkussen. Door de locatie was er kinderoppas geregeld. Wij waren met 60 personen. Daarna zijn we met ons gezin nog een midweek weggeweest en hebben we een foto shoot laten maken op de locatie waar we 12 5 jaar geleden ook foto''s hebben laten maken.