Ik heb geen idee Tinkerbell, ik woon niet in België... Maar neem aan dat ze ze daar toch ook wel verkopen? Woon je in de buurt van de Action? Anders kan je altijd ff kijken... Ik ga zo ook even kijken of ze ze bij ons bij de Action hebben want misschien is dat ook wel niet haha..
ik heb ze ook gehaald! echt goedkoop haha ik kan nog niet testen ofzo maar je kan ze maar in huis hebben
Hier bij de action hebben ze ze ook Ik heb 2 doosjes gehaadl. Ze meten vanaf 25 hcg (dus een vroege test) En hier lagen ze boven de baterijen bij de kassa. Je moet er dus om vragen Nou, het zal me benieuwen volgende week.
grappig, ik ga ze ook halen morgen!! geen geld! ik ga straks zelfs even tussendoor mijn werk,hihi. kan ik straks nog een test doen, lol. heb zondag,maandag en dinsdag met kv getest, wilde nu morgen pas weer testen, maar de drang is groot, haha. alleen heb ik da natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal, omdat afgelopen dagen met kv 2 v 5 was. zijn die net zo gevoelig als die dan? of als de duurdere van kv?
Ik weet het niet precies mijn cyclus is erg onregelmatig. Ik heb wel ovu testen gebruikt die was positief in de ochtend 3 aprl. Maar heb het gevoel eerder mijn eisprong gehad te hebben. Rond 1 april. Dus ben nog erg vroeg haha. Maar dacht zo goedkoop. Kan ik wel nu al 1 doen
Ze zien er best goed uit! Ik ga dadelijk eens bellen naar onze Action in BE of ze ze ook verkopen hier Kom updaten! Nja kan ze niet bellen ...
uh 3 april positieve ovutest en 1 april je eisprong? nog nooit gehoord dat je outest na je ei positief is
Gefeliciteerd! toch vd week denk ik een action zoeken haha! Ze geven trouwens mooie streep af..geen tuurstreep in ieder geval!
Ik ga van de week ook hier maar eens kijken of ze ze verkopen. Want dat is geen geld natuurlijk En idd mooie streep geeft hij duidelijk!!!