Nou ik denk dat de kruidvat nu wel gedag kan zeggen tegen de 2v5 testen, haha. 1,50 voor 2 testen is echt geen geld!!
Nee echt goedkoop. Nu weet ik natuurlijk niet of ie een tuurstreep geeft omdat ik al voorbij nod ben. Maar de test streep stond er al eerder dan de controle streep dus ook snel resultaat!
Ja klinkt raar maar was eigenlijk overtuigd van die positieve test omdat hij een paar uur later weer negatief was. Maar dat ter zijde ik kan verlopig nog testen morgen ochtend weer 1
gefelciiteerd, dat is een mooie streep idd! ik heb ze net ook gehaald! heb hier op mijn werk zelfs getest, hihi. Bij mij duurde het even, maar n 4/5 minuten heb ik een vage streep. ongeveer vergelijkbaar met mijn kv strepen van gister en eergister, maar met middagurine. Ik hoop wel dat ze morgen donkerder zijn, want word hier onzeker van. De pregnyl kan het niet meer zijn, maar ze moeten morgen dan wel donkerder zijn. verder prima test, ik heb hem wel uit elkaar gehaald, dan zie je het streepje bbeter, vind het controlevenster nogal diep, dus veel schaduw. als je hem eruit haalt is het net de test van kv, 2 v 5.
sommige hebben 2 dgn lang positieve test dus in praktijk kan het wel denk ik ikzelf had nog geen 22 uur lang een positieve test...gelukkig testte ik toen hij bijna positief vaker op een dag dus heb me ei niet gemist en op de dag van positieve test savonds laat geklust...sochtends me hoogste piek gehad want uurtje erna negatief maar wel dezelfde na me hoogste piek me ei gehad. dus 4 uur na eisprong voor zekerheid nog maar x geklust dichterbij of op eisprong kan haast niet ook dat zegt niks dus je heb testten bij action gekocht?? kan je wel komende dagen mee vooruit hoop voor je positieve test ik moet nog geduld hebben hihihi
effe foto plaatssen van de test hoe het eruit ziet voor nod mischien voor de vroege testters wel erg interresant en voor jou...op naar een donkere test morgen testten van gister zag ik al wel wat op nl
ik lees ook mee, ziet er netjes uit die testen beter als de kv testen... @all, zag dat bellanoa niet meer actief is iemand een idee waarom???
ik ben op mijn werk, heb foto met telefoon gemaakt, maar gaat nogal traag om hem op imageshack te uploaden. lukt het niet plaats ik hem vanavond ff. of kan dat ook op een andere manier met de telefoon? ben nogal een leek op dat gebied...
Je kan hem als bijlage doen als goed is Op bijlage klikken en dan effe zoeken waar die staat En anders vanavond effe postten!!
Zometeen ook maar eens kijken.. geen geld! Liggen ze bij de balies of gewoon in de winkel? Hier namelijk nog niet eerder gezien.. Vorige week test van de kruidvat (2v5) er tegenaan gegooit, maar deze was niet helemaal duidelijk, volgens mij wel negatief... was alleen iets te vroeg..
bij ons bij de servicebalie, bij batterijen enzo. smiley, waar staat bijlage dan? ik zie hetzelfde vakje als op de pc, gewoon waar je de tekst kunt tikken, geen bijlage ofzo. zal nog eens checken...
Of bij de babyspullen.. Dus per action weer verschillend ff zoeken dus. Ik ga ze van de week ook maar eens halen Kruidvat heeft concurrentie. Haha
Ik ben ook benieuwd, vind de kruidvat testen ook helemaal niks meer.. Dus ga binnekort ook maar even naar de actionn A2v1,50 haha