haha, heb er maar 2 gehaald, inderdaad bij de verzorgingspullen.. bleven nog 2 doosjes over, stonden er al meer bij de kassa met de doosjes.. Morgenvroeg eens even proberen...
ik kwam net me schoonmoeder en schoonzus tegen toen in de action in liep haha. Ik was blij dat ik nog niet met die 4 pakjes in me handen stond
Haha, dat zijn dan wel weer voordelen van zover bij mijn familie vandaan wonen... zal mij niet gebeuren
Haha, waarom nu pas.. heb wel 100 testen verslonden. Iedereen nu massaal naar de Action om testen te kopen ahah !! Wel heeeeel fijn, 1,50 al heb ik ze niet meer nodig..
ja,haha, wel balen, heb al honderden euros aan die rottesten verspild. als ik dit eerder had geweten,hahaha, had me veel gescheeld. alhoewel, ik zal dan wrs nóg meer testen aangeziwen ze zo goedkoop zijn, lol
Ik heb ze ook gekocht. Bij ons lagen ze bij de verzorgingsproducten. Heb er net 1 gedaan, niet dat ik al zwanger kan zijn ei moet nog komen. Maar wou weten of hij echt omo wit zou zijn en dat is zo. Hoop dat het goede zijn. Ben niet zo voor de kruidvattesten om dat in beide winkels in de buurt bekende werken. Koop ze dan alleen als ik hun niet heb gezien.
lizzie, ah, dat is mooi, goed om te weten dat ie echt omowit is als het niet zo is. haat valse streepjes...
Ik ook wies. Daarom ook gedaan! Moest het weten en voor die prijs is het dus helemaal niet er om te doen hahahaha.
Vanaf 25 is toch niet heel gevoelig? Je kunt ze toch ook veel gevoeliger krijgen via een website? ik dacht vanaf 10 toch?