Ik zag ze ook tot me verbazing liggen bij de action. Was opzoek naar vitamine c. Zag ik ineens zwangerschaptesten 2 voor 1,50. Moest even nog eens goed kijken.haha Ik heb de testen ook niet meer nodig. maar toch is het nog verleidelijk voor dat geld.haha
Hier lag een grote voorraad denk wel 100 doosjes maar heb er netjes maar 1 gekocht en hoop dat dit de laatste testen zullen zijn die ik nodig heb!!
Hoe is die van jou als hij droog is?? Ik, op 5 dpo, heb er ook 1 gedaan om te kijken hoe hij is als hij droog is. Want ik en w.s. véle anderen houden van turen, zelfs als ze droog zijn. En ik heb best wel een duidelijke INDROGER. Echt pas te zien als ie droog is. Dus even een waarschuwing voor de late en/of lange tuurders : Wel indroogstreepjes! Kan nu geen foto's maken, moet nog eten, opknappen want we gaan straks naar een concert van Fun!! Woei!!
Bedankt voor de tip dames ik heb vanmiddag ook een paar doosjes gehaald, ze lagen bij de babyspullen. Meteen even geprobeerd maar helaas heb geen indrooglijntje gezien, ook niet bij die van het kruidvat.. maar ik laat ze ook niet zo lang liggen haha.
nou meiden, hier is ie. uit elkaar gehaald wel, want ik vind dan dat je ze beter kunt vergelijken, en het venster vind ik te diep, dus teveel schaduw. van boven naar beneden, zondag-,maandag-,dinsdagochtend met kv 2 v5, en onderste de action met middagurine. morgen hoop ik meer duidelijkheid. het is wel turen dames, beetje kantelen die laptop! Uploaded with ImageShack.us
Ow ow, ik geloof dat ik naar de Action moet volgende week! Ben wel heel benieuwd of ze ook goed zijn dus hoop dat er iemand binnenkort posi test en daarna ook met een cb ofzo. Dan weten we of we er wat aan hebben om naar de Action te rennen.
Miranda, ik zit nu op 11 dpo, 13 dagen na pregnyl, en 8 dagen na de terugplaatsing. kan geen pregnyl meer zijn nu, wat ik nog wel bij de eerste dacht. moet morgen met ochtendurine wel wat donkerder zijn hoor, anders krijg ik de zenuwen dat het niet goed gaat.
Ik hoop voor je dat ze donkerder worden dat zou eigenlijk wel al moeten gebeuren toch? Ik vind ze wel heel erg licht blijven
ninja, ja, dat vind ik ook... mss dat het zondag nog pregnyl was wat erin zat, en maandag eigen hcg. En die van vandaag is met middagurine gedaan. Morgenochtend doe ik een kvtest, die moet dan echt al donkerder zijn als die van gister, anders zie ik het ook somber in idd. zit natuurlijk nog maar wel op 11 dpo en 8 dagen na tp...
hihi, nou, ben wel tevreden over de actiontest, kon het niet laten er net nog een te doen, en zie het resultaat. bovenste van vanmiddag, onderste van net. Uploaded with ImageShack.us
tirza, nee, dat lijkt me niet (hoop het niet). zwe waren er binnen de afleestijd, en van vanavond toch echt wel duidelijekr, dus dan lijkt het me toch wel positief?? heb je van jou ook een foto, of staan die hier ook al? sorry, zie er zoveel voorbijkomen.
nee ik heb nog geen foto geplaatst. Maar mijn testen zijn precies als die van jou.. daarom vroeg ik me al af of er een indrooglijn in zit? Omdat dit eerder is gezegd maar ik zie het streepje duidelijk en die kwam binnen de afleestijd.....Spannend voor ons beide. Hoeveel testen heb je nu gedaan?
Wies, ik zie een duidelijke streep. Morgenochtend voor de zekerheid weer een testje wagen, hoop dat die wat donkerder is! Ik ga ook morgen naar de Action racen voor een test te scoren
tirza, spannend ook zeg! morgen even fotootje doen idd. ga je morgen nog testje doen? ik heb al 5 testen gedaan,hihi. zondag,maandag,dinsdag, en vanmiddag en vanavond.