wie kijkt en denkt mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fadim, 4 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    #1 Fadim, 4 mei 2018
    Laatst bewerkt: 4 mei 2018
    ik ben ht weer...
    afgelopen zondag een knaltest van predictor gehad dus had besloten om niet meer te testen. zondag gemeenschap gehad(gestoten tegen mijn baarmoedermond, deed wel zeer) maandag ochtend licht roze op mijn inlegkruisje.
    dinsdag bruinverlies(klein beetje) dinsdag avond was het over. woensdag bruin/rood. na paar uur hield het ook op. donderdag weer roodachtig en weer na uurtje opgehouden. kon pas donderdag middag testen.

1.eerste test is predictor van afgelopen week zondag
    2. kv test met middag urine(had uur voor de test ookal geplast) natuurlijk veels te licht dus ging er vanuit dat het weer mis is
    3. predictor met avondurine (is die gevoeligger dan kv?)
    4. kruidvat van vanmiddag (test liep niet goed op)
    nu verlies ik BIJNA niks meer(paar druppels als ik te druk ben geweest)

is de kv test echt zo slecht tegenwoordig? of predictor vals te knal?

Bijgevoegde bestanden:

margarethd vindt dit leuk.
  2. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Je testen zien er mooi uit toch?
    En je kunt idd beetje bloed verliezen als je baarmoedermond gevoelig is..
    Ik zie mooie testen en verwacht niet dat je hoeft te maken. Maar als je twijfels hebt, kun je altijd even advies vragen bij de verloskundige.

3. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    ik heb dinsdag echo gepland staan. mijn kv testen van vorige week waren veel donkerder dan die van gisteren, vandaar dat ik me zorgen maakte en verder ging testen om te kijken of ze lichter werden

4. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Gezien je knal knal predictor ( je weet dat de donkerste streep de test-streep is?) Denk ik dat je kv testen het hook-effect hebben bereikt. Dat ik vrij normaal met jou termijn. Dan kunnen ze de hoeveelheid hcg niet meer aan en worden ze lichter. Je kan testen of dit aan de hand is door je urine te verdunnen met 50% water. Bij de kv-testen kan je doortesten tot je een knaller hebt maar daarna moet je stoppen wil je niet onzeker worden.

Fennec, Izzie7676, Fadim en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Je haalt me de woorden uit m’n mond :)
    Geen zorgen @Dilya. Bloedverlies komt zoveel vaker voor dan je denkt.

Fadim vindt dit leuk.
  6. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    dankjulliewel dames, dat geeft mij hoop. al mijn mk begonnen ook met bruinverlies, maar ook bij mijn zootje had ik bruinverlies rond 7 weken. nog maar paar dagen en dan krijg ik echo, maar oooh dat duurt voor mijn gevoel zo lang.

7. Mom101

Mom101 Lid

1 mrt 2018
    99
    58
    18
    Vrouw
    Die kruidvat testen zijn niet meer wat ze geweest zijn hoor! En alles is beter doorbloed als je zwanger bent dus daarom denk ik het bloedverlies, geen zorgen maken!! Laat je ons weten hoe je echo is gegaan? :) succes met wachten! Ik weet hoe traag de dagen voorbij KRUIPEN als je op je eerste echo moet wachten :(

8. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    bruin/roodverlies maakt me toch erg onzeker. vanochtend plas bewaard en net naar action geweest. bovenste test verdund met water 50% onderste onverdund.

Bijgevoegde bestanden:

9. Mom101

Mom101 Lid

1 mrt 2018
    99
    58
    18
    Vrouw
    Ik vind je testen er goed uit zien hoor. Met het verdunnen met water heb ik zelf geen ervaring dus ik weet niet wat dat met je test doet. Maar ik snap dat je er onzeker van wordt.. denk dat je helaas niks anders kan doen dan wachten tot je echo :(

10. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Het zijn vooral die kV testen die last hebben van het hook effect. Deze zien er weer mooi uit hoor.

11. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Op basis van die kV test denk ik nog steeds:hmmm,ik weet het niet.Vooral in combinatie met je bloedverlies.
    Op basis van de predictor denk ik:Gefeliciteerd,toptest!
    Ik denk dat je gewoon even de echo af moet wachten,ik duim mee!Het komt vast goed,er zijn wel meer rare kV testen de laatste tijd.

Fadim vindt dit leuk.
  12. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    jaaa dit dus, vond de kv testen echt zo raar. weet je mssn of de predictor(express/early) gevoeliger zijn dan de kv? en hoe is de gevoeligheid van action tov kv?
    ik kan helaas niks doen anders dan afwachten en niet testen kan ik niet(ben een controlefreak)

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    De action testen vertrouw ik nooit,daarom had ik die ook niet meegenomen in mijn antwoord.
    Predictor is wel wat gevoeliger maar niet heel veel.Vooral de streep is sneller donkerder dan bij kV.
    Ik snap het hoor,hoop goed nieuws aankomende week.Wanneer mag je?

14. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    dinsdag 8 mei

15. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ach meis,dat is al bijna!

16. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Het is naar mijn idee ook dat je concentratie hcg te hoog is. Vooral als je banner klopt qua termijn. Denk dat veel mensen dit zouden hebben als ze testen na 6 weken. Het lijkt mij verstandig te stoppen met testen en je echo af te wachten want nu maak je jezelf alleen maar zenuwachtig

Fennec vindt dit leuk.
  17. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Precies dit. En na gemeenschap kan er inderdaad wat bloed vrijkomen. Je bmm is veel meer doorbloed tijdens de zwangerschap. Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook. Niks om je zorgen over te maken.

18. louan

louan Niet meer actief

Ben super benieuwd naar hoe je echo was? Hopelijk mooie echo gehad! @Dilya

19. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    En?hoe is het gegaan?Ik hoop dat je goed nieuws hebt gehad.

20. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ik ben ook benieuwd!

Deel Deze Pagina