huttheugte of heiderbos

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by jannn, Dec 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Ik zit nog te twijfelen tussen 2 parken voor een midweek.. Welk park is leuker?

2. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,675
    1,433
    113
    Ik zeg heidebos, maar dat komt vooral omdat wij bij de huttenheugte waren geweest vorig jaar en dat vond ik mwah qua park en aankleding.

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik vind het HEijderbos ook erg leuk. Alhoewel..... voor je oudste is Huttenheugte ook erg gaaf, omdat Plopsa Indoor ernaast ligt!
    Zorg dat je combikaartjes koopt bij het boeken: scheelt een hoop!

4. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Bedankt voor jullie tips alvast.. Huttenheugte is wel helemaal gerenoveerd, de huisjes dan.
    Maar heiderbos heb weer een leuker zwembad geloof ik!!

Iemand anders nog tips?

5. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,085
    3,869
    113
    Ik vond de Huttenheugte ook een heel leuk zwembad hebben, maar goed, toen was ik 10 ofzo :D.

6. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    ik vind het Heiderbos leuker. Zwembad was leuker er de jungle dome is erg mooi! Ook leuke speeltuinen en het pannenkoekenhuisje staat naast een speeltuin en is niet in de market dome, vond ik ook leuker.

7. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    2,777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Wij gaan in Januari naar het Heijderbos, Hutteheugte zijn we 2x geweest vondt ik ook erg leuk.
    Maar hoor om me heen (o.a. van mijn zusje) dat Heijderbos leuker is.

8. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

Jun 24, 2011
    760
    1
    0
    heiderbos vind ik leuker.

9. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Wij zijn van de zomer naar de huttenheugte geweest. Vroeger ben ik daar ook geweest, maar vond het erg opgeknapt. Wel zijn de standaard huisjes erg ouderwets en aan vernieuwing toe. Maar het zwembad vond ik erg leuk (super wildwaterbaan!)
    En ook een leuke kinderboerderij.

Het heiderbos, daar hebben we niet in een huisje gezeten, maar zijn we laatst wel wezen zwemmen. Ook leuk, maar vond het zwembad van huttenheugte zelf echt wel leuker. En voor de kleintjes ook trouwens. Op zoover.nl kun je ook recensies lezen over de huisjes ed.

Share This Page