Afgelopen zondag ben ik bij Primark Almere geweest. Daar heb ik een heel leuk shirt voor mijn dochter gekocht voor het megadure bedrag van 2,50. Toen ok thuis kwam, was ze helemaal verliefd op het shirt, maar het is iets te groot, wie wil het shirt (zal via PB meer info geven) voor me opzoeken, kopen en opsturen naar me? Alvast bedankt!
Haha dus je vraagt iemand naar de Primark te gaan voor je om een shirtje voor je te kopen en naar je op te sturen? Waarom doe je dat zelf niet? Hier in Hoofddorp zit er ook eentje....
Beetje rare reactie dit... Waarschijnlijk woont TS er te ver van weg om alleen voor 1 shirtje terug te gaan... Als er iemand anders deze week toch nog naar de Primark gaat, is het toch geen probleem om shirtje voor TS mee te nemen en naar haar op te sturen. TS, helaas hier van de week toevallig geweest en kom er voorlopig niet, anders had ik het graag voor je gedaan.
Klopt inderdaad, ik woon te ver weg. De dichtstbijzijnde Primark is Almere en dat is bijna anderhalf uur rijden.