Steiermark in de zomer

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Feye, 12 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.466
    3.912
    113
    Vrouw
    Normaal nooit zo'n moeite met het vinden van een vakantiebestemming, maar nu kom ik er even niet uit. Dus heb m'n hoop op jullie gevestigd ;)

Ik ben gebonden aan de omgeving Steiermark, begin juli. Ik ben dan alleen met 2 kinderen van dan 3,5 en 1,5 jaar. Het liefst op een vakantiepark of camping, zodat er wat contact is met anderen. Accomodatie mag een stacaravan, appartement, bungalow oid zijn. Zwembad erbij is ook fijn en een klein speeltuintje.

Ik kom zelf niet verder dan Bella Austria of vakantiepark Kreischberg, maar lees over beide best wat negatieve verhalen.

Tips?

2. Ansji

Ansji Niet meer actief

Kijk eens op belvilla.nl daar bieden ze een aantal huizen aan die op vakantieparken staan in steiermarken.

3. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.466
    3.912
    113
    Vrouw
    Dank voor de tip. Helaas komt daar, met zwembad, ook alleen Kreischberg uit...

4. Butchke

Butchke Niet meer actief

Steiermark is bij uitstek de minst kindvriendelijke vakantieregio van Oostenrijk, kan je echt niet uitwijken naar kanton Karinthië, Tirol of Salzburgerland?

5. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.466
    3.912
    113
    Vrouw
    Oh echt? Ik ken die regio eigenlijk helemaal niet, dus geen idee van.
    Mijn man zit die week in Steiermark en we moeten hem wegbrengen en ophalen. We komen daarvoor uit Italië, brengen man naar Steiermark en ga dan met de kids ergens in de buurt zitten. Dus ik wil het liefst maximaal 1,5 uur rijden. Zal eens kijken wat de reistijd naar deze regio's is. Heb jij daar nog tips?

6. Butchke

Butchke Niet meer actief

In welke plaats verblijft je man in de Steiermark? Als hij dicht bij de grens van Salzburgerland verblijft, dan zou je nog altijd daar kunnen verblijven. Dan heb ik wel enkele tips voor je ;)

7. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.466
    3.912
    113
    Vrouw
    Spielberg (formule 1 circuit). Volgens mij is dat nog wel een stukje naar Salzburg.

8. Butchke

Butchke Niet meer actief

Dan zit je idd meer in de buurt van Karinthië. Daar is genoeg te beleven voor kinderen qua zwemmogelijkheden etc.
    Je hebt er echt prachtige meren!!

Op deze link vindt je iig wat attracties die in de Steiermark gelegen zijn:
    Attractieparken in Steiermark

9. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Karinthie is nog wel 2 uur rijden vanaf Spielberg.

Ik vind camping Bella Austria er prima uitzien.

Wat wij vaak doen is zoeken via google maps. Dan zoek ik bijvoorbeeld 1 camping op en zoom ik uit en kijk ik of er meer in de buurt zit en die zoek ik dan via internet op.

10. Butchke

Butchke Niet meer actief

Niet waar, half uurtje vanaf karinthie 😉. Dan ben je in het plaatsje Bad Sankt Leonard

11. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij gaan naar de Oissacher See en dat is wel 2 uur rijden.

Als het inderdaad maar een half uur rijden is dan zou ik denk kiezen voor Karinthie want daar is wel veel meer te doen dan in Steiermark.

12. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.466
    3.912
    113
    Vrouw
    Ik ga mijn zoektocht uitbreiden naar Karinthië, dank dames!

Deel Deze Pagina