Hallo allemaal, Wellicht is hier al een topic over geweest maar ik zie door alle topics/websites end door de bomen het bos niet meer.. Willen jullie mij helpen? Is er iemand die DE gouden tip heeft voor een betaalbare locatie voor een trouwfeest op niet verder dan 40km afstand van Rotterdam. Ons budget zal zo'n 2500,- zijn voor 100 personen. Dit is dan dus incl onbeperkt drankjes en hapjes. Alvast heel erg bedankt!
Wij zijn getrouwd op de SS Rotterdam en hebben het feest gegeven in het Delta Hotel. Beide aan te raden maar boven jullie budget ben ik bang. Via google kom ik op Home als een zeer goedkope feestzaal. Er stonden goede recensies over maar ik ken het zelf niet. Succes met zoeken en vast een mooie dag!
Het Dorpshuis in Gouderak is niet duur. Weet niet of dat te ver is, en of het jullie smaak is. Je zou er eens naar kunnen kijken.
Het hangt er wel ontzettend vanaf welke sfeer je zoekt voor je feest denk ik. Wil je een feest in een kroeg? Of liever echt een zaaltje? Heb even gekeken voor je wat ik zo kon vinden, want ben niet echt bekend in Rotterdam. Ziet er gezellig uit: http://www.dansschoolregina.nl/Bruiloften_partijen/receptie.html Iets duurder, maar misschien ook luxer: uw feesten | Grand Café Rustburcht Met deze kom je boven je budget uit als je bittergarnituur erbij doet, maar met drankjes alleen red je het wel: Landhuis 'de Oliphant'