Laat op: Man snurkt....

Discussie in 'De lounge' gestart door mamatoB, 3 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    hallo dames,

Ik ben nog op, jaja om 3.00 uur 's nachts...:( en kom niet meer in slaap... :( de bank ligt toch niet zo lekker, ondanks ventilator aan en zwangerschapskussen...

Manlief begon vanaf de eerste minuut dat hij sliep te snurken, het hield niet op.... Heb anderhalf uur gewacht, gewacht, aan hem gerammeld, gevraagd zich om te draaien, maar het bleef aanhouden.

Sinds ik lichter slaap door de zwangerschap, lig ik steeds vaker en langer wakker er van. Behoorlijk frustrerend, vooral omdat manlief in zijn slaap niet zo'n lieverd is als overdag.... wordt dan boos op mij omdat ik hem 'wakker' maak... terwijl hij mij juist al uren uit mijn slaap houdt... :$

Ben nu van pure ellende maar weer naar beneden gekomen om te slapen op de bank, maar dat is met bijna 29 weken zwangerschap ook geen pretje. Nou ja, na morgen heeft hij vakantie en als het dan weer voorkomt ga ik hem toch naar beneden sturen, heb een keer te vaak beneden geslapen door zijn gesnurk...

Kom nu dus gewoon met geen mogelijkheid meer in slaap, dus lag maar wat Michael Jackson clips op TMF te kijken van ellende.

Pfff... moest het even kwijt, de frustratie... wat een ELLENDE is dat snurken toch!!!! :x

xxx
    mamatoB

2. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Hoi mamatob,

Erg vervelend voor jou, maar voor je man ook. Houdt hij tijdens het snurken weleens op met ademen? Zo ja, dan kan hij slaapapneu hebben, en da's niet goed voor zijn gezondheid.

Zijn jullie weleens naar de dokter geweest voor zijn snurken?

Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen!

3. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Mijn man heeft dat ook wel eens
    maar als ik hem dan wakker maak en zeg dat hij op zijn zij
    moet gaan liggen is het over

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    of misschien die neusplakkertjes van tv kopen?

5. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    misschien ff naar de kno-arts laten door verwijzen? die kan er in erfe gevallen ff naaar kijken en evt wat aan doen....

6. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.630
    900
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Idd heel vervelend en je hebt toch je rust nodig.
    die van mij snurkt ook maar gaat over zodra ik heel hard sssssst!roep!; 0

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha zeer vervelend
    De mijne kan ook vreselijk snurken ik heb dus een keer zn gesnurk opgenomen met mn telefoon haha en nu als ie gaat snurken speel ik zn eigen gesnurk af in zn oor moet jij eens zien hoe snel het stil is

8. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Die van mij lag de halve nacht te blaffen (hoesten) dus ik vroeg hoe lang dat nog ging duren. Is ie maar naar de bank verhuisd alleen vond ie het nodig om zeer luidruchtig een kop thee te zetten....pfff mannen !

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik kan helemaal indenken dat je je vreselijk irriteert aan het feit dat je man zo snurkt. Slapen is mij heilig en ik krijg heel snel een slecht humeur als iets of iemand mij wakker houd.

Mijn man kan soms ook snurken, maar dat is maar heel af en toe. Dan geef ik hem vaak een por in zijn zij en dan stopt het ook gelijk.

Hebben jullie niet iets van een extra matras of zo die je in een andere kamer kunt neerleggen zolang jij zwanger bent? Dat ligt tenminste beter als de bank. Misschien kan jouw man dan op die matras op de grond en jij in bed.
    Maar ik zou er ook gewoon eens met je man over praten. Ik zou hem vragen wat hij ervan vind als hij 'in jouw schoenen' zou staan, of hij dat leuk zou vinden. Ik zou samen op zoek gaan naar een oplossing. Of vragen wat jij (bij hem) mag doen als hij weer eens snurkt. En misschien is het geen gek idee om naar de huisarts te gaan hiermee. Dat is niet raar hoor! Die heeft er misschien wel wat tegen.
    Is oordopjes ook niet een idee. Ik probeer ff mee te denken.

Ik wens je er veel sterkte mee want ik kan me goed indenken hoe vervelend dit kan zijn.

10. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Hallo dames,

Nou, ik heb dus uiteindelijk vier uurtjes mogen slapen vannacht, viel pas na vieren in slaap.
    Mijn man vindt het zelf ook heel vervelend maar weet niet goed wat hij er aan kan doen. Hij is zelf ook wel al vaker op de bank gaan liggen maar omdat hij nu vroeg op moest en ik vakantie heb ben ik beneden gaan liggen. Ik heb het wel eens opgenomen met mijn gsm, maar dat wil hij niet horen..
    Vroeger hadden we een logeerkamer met groot bed, maar die is verruild voor de kinderkamer.... dus daar hebben we niets meer aan, de bank is nog de enige optie...
    Misschien inderdaad toch maar eens een keer naar de huisarts of KNO arts gaan want hij snurkt echt heel vaak.

xxx
    mamatoB

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Mijn man snurkt ook echt heel erg. Met als gevolg dat ik nachten lang wakker lag. Inmiddels is hij doorverwezen naar een kno-arts en lopen er allerlei onderzoeken.

12. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik herken het probleem volkomen! Alleen is er bij mijn man niks aan te doen. Hij heeft vroeger een ongeluk gehad waarbij zijn neus gebroken is en dat is nooit goed hersteld. Hij kan zich wel laten opereren maar de kans dat het helpt is maar klein. Ik doe het er maar mee... Ik slaap soms ook op de bank, alleen is dat nu niet handig omdat Jitte bij ons slaapt ivm de bv.. En mijn man hoort Jitte pas als ze echt aan het huilen is, en dat vind ik zielig... :D Voor Jitte dan hè, dat manlief wakker is is niet zo erg... :D

Ik moet zeggen dat die hitte 's nachts ook niet meehelpt hoor!

13. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Same here :x
    Ik heb vannacht ook geen oog dicht gedaan door dat gesnurk.... En als ik hem dan een duw geef of wakker maak is ie nog boos op mij ook, want hij moet weer vroeg op om de hele dag te werken en ik kan tenslotte de hele dag nixen.... :$

Ik heb zelfs oordoppen gekocht, maar daar komt zijn gesnurk gewoon doorheen... Het is gelukkig niet iedere nacht! Het gekke is dat ik er vroeger niet echt veel last van had, maar nu ik zwanger ben dus wel. Misschien toch omdat je nu lichter slaapt??? Ik mag toch echt hopen dat het straks over is, anders sleur ik hem echt naar een KNO arts!

14. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Dat licht slapen word alleen maar erger als je een kindje hebt, helaas... Je gaat toch slapen met het idee dat je je kindje moet horen als hij/zij wakker word. Het werd bij mij pas beter toen Jelle goed ging doorslapen en toen was ik weer zwanger... lol! En nu weer een baby in huis, dus voorlopig duurt het nog wel even voor ik weer goed slaap... :D

15. Anique

Anique Niet meer actief

Ik herken het probleem wel, mijn man is ook een snurker, zeker in de hooikoortperoides, maar hij heeft ook snel last van huisstof, en daar snurkt hij ook van. En de laatste nachten snurkt hij heel vaak met "knallen".. dan schrik ik me soms echt helemaal kapot.
    Meestal ga ik eerder slapen dan hij, en dan slaap ik wel verder als hij gaat snurken s'nachts, maar als we eens samen naar bed gaan en hij slaapt eerder en begint te snurken, ja dan lukt het mij ook niet om in slaap te komen, soms helpt het wel als hij even een slagje omdraait, en doet dat vaak ook wel zonder morren (gelukkig).
    Bij mijn eerste zwangerschap was het wel grappig dat ik op een gegeven moment zelf begon te snurken, kon hij ook eens meemaken hoe dat is om daarvan wakker te liggen, haha ;)

Deel Deze Pagina