Il heb daar ooit eens een gratis voorbeeld ring aangevraagd maar nooit gekregen dus ook niet besteld.. Wij waren voor onze ringen, ook zilver, 114 euro kwijt bij een echte juwelier.. Het zijn wel vriendschapsringen maar die zilveren op de site worden ook verkocht als vriendschapsring bij de juwelier.. Wij trouwden op 21 Juni en hij is nog steeds mooi wel een krasje maar ja dat is zilver daar krijg je dat eerder bij..
Gebruik je bepaalde medicijnen? Daar kan zilver behoorlijk op reageren. En sommige mensen hebben een zuurtegraad van de huid waar zilver sterk op reageert. Ik zou gelijk terug gaan naar je juwelier en m daar schoon laten maken. Die badjes zijn nogal agressief.
Weet je, het opmeten van je ringmaat komt best nauw en is helemaal afhankelijk van de ring waar het voor is. Smal, breed, bolle binnenkant of niet. Ik zit nu zo'n tien jaar in het vak en nog zit ik er wel eens naast, als het warm weer is, of iemand extreme wisseling van ringmaat heeft gedurende de dag. Juwelier Warnaar is een goede om naartoe te gaan.
Ik heb mijn ringen bij 123gold.nl vandaan. Ik vind ze in ieder geval goedkoop en je kan je ringen aan laten passen naar wens.
Ik zou een trouwring nooit van mijn leven online kopen. Je draagt dat ding als het goed is de komende 50 jaar ofzo, dus ik zou toch echt wel naar een juwelier gaan. Probeer als er over 5 jaar iets met je ring scheelt maar es terug naar die website te gaan ... Veel kans dat ie niet eens meer bestaat.
Ik heb titanium ringen bij langerak vandaan (zit in Den Haag centrum op de hoek tegen over Bart smit) en waren 120 kwijt.
Haha okee, nou ik ga iig sowieso wel naar de juwelier toe idd! Sowieso voor het opmeten. Het was een leuk idee, maar na het zien van jullie reacties lijkt het me toch geen goed idee. Goed dat ik het even heb nagevraagd, bedankt