tandem buggy of buggyboard

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door juffie81, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Mijn zoontje is 2 jaar en 2 maanden oud als nr. 2 wordt geboren. Nu twijfelen we over wat we zullen kopen.
    Een tandem buggy of een buggyboard aan de kinderwagen, ik neig eigenlijk naar een tandem buggy. Mijn zoontje is erg ondernemend en ik vraag me af of hij echt een poos op het board kan blijven staan.

Graag wil ik jullie tips, adviezen en ervaringen..

groetjes juffie:)

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hier zijn al tig topics over geweest. Gewoon ff de zoekfunctie en dan duowagen of iets dergelijks intypen. Dan vind je heel veel adviezen.
    Zelf hebben we een duowagen van Topmark (achter elkaar) en ik zou hem voor geen goud willen missen. Mijn oudste kon goed lopen, maar ging nogal eens de verkeerde kant op of had helemaal geen zin om op het plankje te gaan staan. Nou daar sta je dan met zweet onder je armen dat kind mee naar huis te slepen. Nee, dan liever een duowagen. Voor 50 euro via MP gekocht. Hij is het geld dubbel en dwars waard.

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Wij hebben ervoor gekozen een meerijplankje met stoeltje te kopen. Ze zit ook vast met een tuigje aan de wagenbak zodat ze er niet vanaf kan vallen of stappen.

4. Seth

Seth Niet meer actief

hier ging het vanaf begin af aan echt goed....

beter als verwacht.... mn ventje is namelijk ook erg ondernemend.... maar voelde en voelt zich zo stoer op zn board....:D

5. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    bij ons zit er tussen de meiden ook 2 jaar en 2 maanden en wij zijn toch echt voor een tandem-buggy gegaan. Wel achter elkaar omdat naast elkaar ons toch minder praktisch leek. Tot nu toe bevalt het goed. De oudste loopt wel veel zelf ondertussen, maar soms is het toch ook wel lekker om te zitten nog even.

Deel Deze Pagina