goedkope vakantie

Discussie in 'De lounge' gestart door Hartje1, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hallo allemaal,

Aangezien het alweer lente is en dus de zomer eraan komt, ben ik aan het rondkijken waar wij naar toe op vakantie zullen gaan. Helaas zit een dure en verre reis er dit keer niet in. Maar wie heeft er een leuk ideetje voor mij, een vakantie die niet te duur is. Beiden zijn we geen campeerders dus een tentvakantie is voor ons geen goede oplossing. (Na een halve week gaan we ons irriteren aan de kleine ruimte, het wordt er dan niet gezelliger op, dat is niet goed voor het vakantiegevoel zeg maar ;) )
    We gaan half augustus zoals het er nu uitziet. We houden van: sportief, natuur, anders dan anders, zon, actie maar ook af en toe rust. De hele tijd op dezelfde plaats hoeft niet maar mag wel. We hebben een auto.
    Oja, we willen ongeveer 2 weken weg.

Heeft iemand een leuk idee?

Alvast bedankt voor jullie ideeën.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ja, met de auto naar Duitsland of Frankrijk gaan en van Formule1 hotel naar formule1 hotel. Probeer een F1 hotel te boeken in nice, en je hebt een prachtige omgeving met een goedkoop hotel, dat prima slaapt. Als je een eigen toilet en douche wilt kun je etapp hotel nemen.

Hond mag ook mee, ;)

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Wij zijn vorige zomer gewoon gaan rijden en we zagen wel waar we terecht kwamen. Dit werd vmlg joegoslavie, waar mijn hubbie geboren is. Daar is het absoluut niet duur, maar je moet er wel een stuk rijden voor over hebben. Prachtig land, maar buiten Kroatië slechte infrastructuur. Daar moet je tegen kunnen.
    Wij vonden het een super vakantie en als we geen huis gekocht hadden, was ik nu zo weer gegaan!
    Turkije is ook goedkoop, ook de all-in hotels, maar verwacht daar dan ook niet teveel van het eten. Verder vind ik Tukije een mooi land, waar veel te beleven is.

4. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Ik zal er zeker naar kijken. Turkije trekt me niet zo, doet me teveel aan benidorm enzo denken (van die mensenmassa's naast elkaar op het strand liggen).
    btw: we hebben geen hond, dus daar hoeven we geen rekening mee te houden.

5. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    tjechie, prachtig en goedkoop!

6. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    Hongarije dan Hartje, dat is een prachtig land, niet duur en je hoeft maar door Duitsland te rijden en je bent er, is dacht ik 750 km ongeveer
    je kan er prachtige vakantiehuisjes huren

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Gewoon ff googelen naar een leuk huisje, buiten de vakantie zijn ze goedkoper.
    Bij het strand, of een leuke plaats, ik vind zelf Sauerland mooi (Duitsland) of naar Italie Gardameer heeeerlijk krijg er nu al zin aan.

8. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Alsof je mijn gedachten kan lezen :)

9. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    ff googlen is best lastig als je niet precies weet waar je heen wilt, vandaar dit topic. Vandaaruit ga ik verder zoeken, maar dan heb ik tenminste een uitgangspunt. Maar iig bedankt

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm voor toch wel ver en niet te duur: brazilie :)

verrassend genoeg is dat neit superduur
    vooral omdat je gewoon NIET all-inclusive moet nemen
    in brazilie kost alles ong. niets
    avondmaal voor 2/3 euro gaat prima
    en doe je grof.. dan kost het je 10-15e voor 2p inclusief drankjes :)

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Oostenrijk in de zomer is ook leuk, veel natuur en rust. En als je niet op dezelfde plaats wilt blijven kan je ook zo´n rondreis met eigen auto boeken.

Niet duur en bijna alles op basis van halfpension.

Succes met het uitzoeken van de vakantie.

Groetjes,
    Elvira

12. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hmmmm brazilië! Lijkt me erg lekker, maar is de reis er naar toe niet duur dan? En heb je daar nog malariatabletten Stel je voor dat ik dan zwanger ben!

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    google ff naar D-reizen.

Deel Deze Pagina