Hoi Meiden, Even mijn ei kwijt hier. Ik begin per 1 maart met een nieuwe baan en nu heb ik spijt. Dit komt door een opdrachtgever die aangegeven heeft dat hij het liefst met mij zaken blijft doen. Nu zou ik graag op dit aanbod in gaan en ik denk ook wel dat het mogelijk gaat zijn, maar nu heb ik voor de overige uren een andere baan nodig. De nieuwe baan waar ik 1 maart moet beginnen kan ik hiermee niet combineren. Nu heb ik alles al afgezocht en ga vanavond nog even verder zoeken, maar tot op heden kan ik niets vinden dat te combineren is. Het liefst zou ik nu alles omgooien, maar helaas kan dat niet meer. Misschien dat jullie nog iets weten. Ik zoek een commerciele baan in de regio achterhoek. Het liefst zou ik freelance advertentie verkoop gaan doen. Dus. Als jullie iemand weten die nog een advertentieverkoper zoekt. Ik hoor het graag. Liefs
ik neem aan dat je die nieuwe baan gepakt hebt omdat het een betere baan is? Waarom zou je dat dan weer stoppen omdat er 1 iemand zegt het liefst met jou te willen werken... ?
Omdat ik niet weet of die baan het wel is, het is dezelfde baan zegmaar, alleen kan ik 32 uur werken ipv 40 uur. Maar is wel 80 km heen en 80 km terug. Die 1 iemand is in principe genoeg om voor mezelf te beginnen alleen het eerste jaar is dat lastig. Ivm al verkochte omzet. En het lijkt mij geweldig om voor mezelf te beginnen.
Nee werk nu in Doetinchem, maar Nijmegen is ook beetje uit de buurt dus dat wordt wat lastig. Heb al wel wat anders gevonden. Als ik vanmiddag momentje vind maar eens bellen.
hmm ok. Het bedrijf wat ik bedoel heb ik een tijd op de abonnementen administratie gezeten, maar is geen super goed bedrijf dus zal hem zeker niet 'aanraden'