Wij hebben as donderdag een afspraak kunnen maken voor ons zoontje bij de KNO-arts in het Bronovo ziekenhuis Nu is mijn vraag omdat ik helemaal niet bekend ben met dit ziekenhuis of iemand hier ervaring mee heeft.
De verhalen die ik ken van het Bronovo, en de enkele ervaring die ik zelf heb aldaar zijn goed. Succes en sterkte!
Goede artsen, maar langeeeeee wachttijden, bereid je maar voor erop. Welke arts krijg je? Liefs Suzanne
Nou wachttijd is super kort. Mijn ziekenhuis heeft bemiddeld. Kan as donderdag terug en 28ste operatie. Welke arts iets met een F. Ik liep buiten dus ik heb geen idee meer
Wat fijn! Ik bedoelde de wachttijden in de wachtkamer. Als je om 1400 een afspraak hebt kun je zo tot 1445 wachten. Liefs Suzanne
Ow ja dat heb ik hier ook altijd bij de ha neem gewoon alles mee qwa eten en drinken. We gaan daar wel lekker vertoeven hihihi
geen ervaring met KNO afdeling, maar ik vind het daar altidj echt super fijn! Wel vaak wat langer moeten wachten, ben daar voor mezelf geweest, goede service/verzorging...en bij de kinderarts voor mijn zoontje idem
meiden bedankt voor jullie reacties!!! Ik ga gewoon een heel overlevingspaket voor mezelf en mijn zoontje meenemen hahahaha
ik ben er vroeger ook geweest werd geopereerd aan me oor had een gaatje in me trommelvlies...maar ik heb het als super ervaren hoor...ik had toen dr. spoelstra geen idee of die er nog is haha miss. is die wel met pensioen
Bronovo heb ik goede ervaringen mee! Maar idd, zoals al gezegd is. Als je een afspraak om 14.00 uur hebt, maag je blij zijn als je om 14.30 uur naar binnen wordt geroepen. Ik heb daar wat uren doorgebracht tijdens mijn zwangerschap zeg. Pff!