Donkere vlekjes in handpalm

Discussion in 'De lounge' started by Donja62, Sep 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Donja62

Donja62 Actief lid

Jul 25, 2010
    303
    19
    18
    Hoi dames
    Ben ik weer, hypochonder donja! Dit keer niet voor mezelf maar voor m'n lieve zus. Ze heeft sindskort twee vlekjes jn haar handpalm (rechts). Max 1 mm. Donkerbruin van kleur. Niet pijnlijk, geen jeuk oud. M'n zus heeft geen andere klachten en is 32.
    Ze was laatst bij de huisarts voor iets anders. Ook vlekjes laten zien. Huisarts vond het wat en, vooral de plek. Daar komen normaliter geen moedersvlekken oud voor volgens hem.
    Dames met ervaringen, tips?

Groetjes
    Donja

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Niet l*llig bedoeld, maar wat verwacht je van ons? Als je een topic opent, gaat het altijd om iets medisch. Je krijgt vaak veel reacties, maar laat vervolgens niet meer weten hoe het uiteindelijk afgelopen is. Bijvoorbeeld je darm-verhaal van laatst. Wij kunnen er niks over zeggen, je zult het aan een arts moeten overlaten. Onze ervaringen doen er niet toe. Iedereen is anders en niemand zal je gerust kunnen stellen. In mijn ogen heeft het dus weinig zin om steeds zulke topics te openen.

Succes & sterkte voor je zus, hopelijk is er niks aan de hand!

3. Donja62

Donja62 Actief lid

Jul 25, 2010
    303
    19
    18
    Jippie, van m'n darmonderzoek ben ik dat idd vergeten, omdat we daarna drie weken met vakantie zijn gegaan en nu net paar dagen terug zijn. Je hebt helemaal gelijk dat het fijn is om het hier te melden, doe ik anders zeker wel. Was een ontsteking zichtbaar in m'n darm. Niets ernstigs.

4. Donja62

Donja62 Actief lid

Jul 25, 2010
    303
    19
    18
    Ik weetniet of het van de opmerking van hippie komt, maar vind het jammer dat ik Nig geen reacties heb verder. Ik vind het altijd fijn jullie reacties en ervaringen te lezen. Maar goed, misschien geen dames met zelfde klachten.

Share This Page