Goedkope vliegtickets ervaring

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mimus, 31 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Hallo allemaal,

wij zijn aan het kijken om een vlucht te boeken.
    Omdat we met 5 personen reizen zijn we aan het kijken of we ergens goedkoop kunnen vliegen.

Nu ben ik via skyscanner aan het kijken en als je dan een vlucht ziet word je doorgestuurd naar een aanbiesers pagina van Kilroy of gate1 of.. etc.
    Heeft iemand hier ervaring met dergelijke websites?
    Reviews zoeken zijn niet altijd positief..
    Maar mensen schrijven eerder een slechte review dan een positieve dus ben benieuwd of iemand hier dus ook positieve ervaringen mee heeft?

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Let wel goed op de ruimbagage als je die wilt. Bij sommige van die vluchten is die helemaal niet bij te boeken. Of tegen zo’n enorm belachelijk bedrag dat je net zo goed meteen bij een vliegtuigmaatschappij kan boeken.
    Ik heb er wel naar zitten kijken, maar uiteindelijk om die reden niet gedaan.

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.632
    5.657
    113
    Wij boeken vaak via tix

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Ik heb het niet zo op dat soort sites. Pre-covid boekten wij altijd rechtstreeks bij vliegmaatschappijen. Dit bleek vaak ook goedkoper te zijn. Je zou ook offertes voor alleen vliegtickets kunnen opvragen bij een reisbureau. Als je daar dan vervolgens de vliegtickets boekt, betaal je een klein bedrag administratiekosten.

5. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Wij kwamen er nu achter bij het boeken van een pakketreis dat we standaard geen handbagage mee mochten nemen, dat moest zelfs tegen betaling van 20 euro pp enkele reis bijgeboekt worden. Ze kunnen de tickets schijnbaar helemaal uitkleden om het zo goedkoop mogelijk te laten zijn/lijken. Dus goed vergelijken of goedkoop wel echt goedkoop is!

6. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Ja we gaan het allemaal goed bekijken vergelijken. Maar scheelt zoals het lijkt wel een paar duizend euro..

Deel Deze Pagina