Goedkope voedingskleding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Poohbeer2, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik ben op zoek naar voedingshirt om makkelijk te kunnen voeden, maar dan voor een beetje betaalbare prijs. Nu heb ik er wel een paar gekocht bij H&M, maar een paar nieuwe zijn ook wel welkom.
    Blousjes zijn voor mij geen optie. 'De knoopjes staan dan op springen of de rest van het blousje is te wijd/lang.
    Ik heb overal al gekeken, maar bij ons in de buurt zijn voedingshirts niet te koop. Iemand een tip?

2. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik heb vooral truitjes of tunieken met een diepere v-hals, daaronder een gewoon (HEMA)hemdje en zo heb je een eigen voedingsshirt.
    Waar ik bij de 1e en 2e nog zat te hannesen met het omhoog doen van mijn shirt of trui, heb ik nu ontdekt dat je ook heel makkelijk bovenlangs kan voeden, je wipt de borst er zo uit :)
    Wil je niet helemaal te kijk zitten met een ontblote borst, dan kun je er altijd nog een doek overheen leggen.
    Ik heb zelf 1 zo'n voedingstop, maar ik vind het lastig om door het luikje te voeden.

Groetjes van Kiki

3. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Anders dan H&M weet ik ook geen goedkope opties. Je zou het op Marktplaats kunnen proberen...

Zelf heb ik super rekbare hemdjes van Anni Rolfi van Kruidvat. Ze hebben ze in zwart en wit en ze kosten maar iets van EUR 6. En ze hebben korte en lange versies, dus daar zou je even op kunnen letten; net wat je prettig vindt. En inderdaad wat Kiki zegt: borst uit je V-hals shirt en voeden maar.

Misschien ook iets voor jou.

Groet!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik vind een hempje onder mijn kleding erg onhandig. Ik had van mijn zwangerschapskleding wel van die truitjes met een overslag bij de borsten. Die heb ik nog gedragen net na de bavalling want die waren lekker wijd, maar toch moest ik erg oppassen dat ik niet onbedoeld een borst verloor.
    Ik vind dat wel erg bloot zeker nu het kouder wordt. Be eigenlijk op zoek naar iets warmers. Draag op dit moment ook wel een vest met een voedingtop eronder, maar een vest is weer rottig door de rits. Ligt namelijk erg hard voor mijn dochter.
    Ik heb overal al geïnformeerd, maar bij de winkels waar positiemode verkocht wordt verkopen ze geen voedingskleding.
    Wel wordt er binnenkort voedingskleding en positiemode verkocht bij de Hema. Op dit moment alleen nog niet bij ons in de winkel, maar al wel op internet. Kijk maar op internet!

Deel Deze Pagina