Beautybox, Glossybox, Truly yours box, etc

Discussion in 'De lounge' started by SeaShell, Oct 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Aangezien het andere topic gesloten was, hier een nieuwe..

we heeft er vandaag de beautybox binnengekregen en wat vond je ervan?

Ik vond het de meest prullige box tot nu toe en heb het meteen stopgezet. leek wel een carnavalspakket.. hier in ieder geval :p

2. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ik heb de beautybox een paar weken geleden opgezegd dus dit was mijn laatste en ben er juist heel blij mee :)

Wat zat er bij jou in dan? Of was het 1 box dit keer.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind de BB echt heel leuk deze keer.
    Ik hou van glitters, ik ben echt een ekster, en de mascara vind ik ook heel erg fijn.
    De rest heb ik opgezegd, maar de BB hou ik hoor!

4. xmelisx

xmelisx Bekend lid

Jul 28, 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier bij de buren bezorgt, maar helaas zijn die er nu niet :(

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik vind het een leuke box. Alleen die glitternagellak heb ik meteen aan mijn dochter gegeven, de rest vind ik toch wel handig en vooral die mascara en die oogpotloden zijn leuk.

6. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Ben wel heel benieuwd! Heb er nog nooit van gehoord eigenlijk...

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik heb de BB vorige maand met de prijsverhoging direct opgezegd.
    Ik koop dan toch liever zelf af en toe iets wat ik nooit gebruik;)

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier zat d'r een soort van fluoriserende nagellak in, een gouden oogpotlood en zilveren lipliner, echt clowns make-up.

Verder nog mini mascara, syoss anti hitte föhn spray, en een soort creme

9. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Is toch geen zilveren lipliner? Maar je kunt ze beiden voor veel gebruiken (oogschaduw, eyeliner, lipliner) ik heb vandaag nadat ik mn oogschaduw op had gedaan, de zilveren als eyeliner gedaan en die vermengde zich met de oogschaduw waardoor het een heel mooi subtiel lijntje werd wat pastte bij de oogschaduw die ik droeg :)

De glitternagellak ben ik geen fan van.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dit dus. Gewoon een leuk subtiel lijntje. Helemaal met het oog op de feestdagen.
    En de glitternagellak (zilver) heb ik net op mijn tenen gesmeerd, leuk!

11. Onder water

Onder water Niet meer actief

Hier GB opgezegd na die verhoging, was niet echt bepaald onder de indruk van de inhoud elke keer..

12. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Hier eergisteren de truly yours box ontvangen. Grote bad gel zat erin met goud glans. Lijkt me wel leuk maar nog geen tijd gehad om in bad te gaan liggen. 2 geur monstertjes, een flesje detoxspul wat je moet aanlengen met water. Mag ik alleen niet proberen in de zwangerschap. Ben er wel erg benieuwd naar. Een klein flesje reinigingsmelk voor het gezicht en een gezichtsmasker. Wel een leuke box.

Vorige maand zaten er nep wimpers in en die zullen toch echt in hun verpakking blijven zitten :)

13. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Oh truly yours box is trouwens niet mee gegaan met de verhoging bij de mensen die al klant waren. Wel verhoging voor nieuwe klanten.

14. kipjetok

kipjetok Bekend lid

Jul 21, 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb net de nieuwe glossybox ontvangen...de zogenaamde anniversary box want ze bestaan 1 jaar. Nou ik ben er niet van onder de indruk...Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Kijk het nog een maandje aan en anders zeg ik 'm op.

Share This Page