ik draai zo'n 6 a 7 wassen per week en doe alles in de droger moet maar eens een wasrek gaan kopen dat scheeld vast een hoop kosten.
Idd niet drogen in de droger maar aan de lijn. Op zo'n laag mogelijk temperatuur wassen scheelt ook. En wasverzachter ? Ik gebruik het nooit.
wij wassen nu zo'n drie keer per dag, is een beetje veel om op te hangen dus de droger staat hier ook constant aan. we gebruiken gewoon de goedkoopste wasmiddel, van de lidl ofzo of gewoon huismerk.. en op lage temperatuur wassen
ja ik was mijn witte was ook echt niet op 60 graden maar gewoon op 40 dat zijn toch voornamelijk handdoeken wat wordt daar nou vies aan. (ik bedoel duidelijke vlekken dan)
Ik was alles op 30° behalve theedoeken en zakdoeken enzo...Dat gaat ik de kookwas. Doe ongeveer 3 machines per week. Gebruik deze producten: Lichte was: Voeibaar voor witte en lichte was.(huismerk Carrefour) Donkere was: Vloeibaar voor donkere was.(huismerk Lidl) Witte was(dus theedoeken,enz...):Bonux waspoeder met Marseille Let nu echt wel beter op dan vroeger,toen gooide ik alles maar in 1 machine bij elkaar met een volle maatbeker poeder erbij Nu gebruik ik wel 3 producten,maar dat zie ik dan ook echt aan m'n wasgoed! En let ook echt op hoeveel dopjes ik erin doe enzo... Gebruik wel voor bijna alles de droger,dan wordt het zo lekker zacht...
Ik moet er niet aan denken om de droger niet te gebruiken. Zou echt niet graag zonder zitten. Het is nu vanuit de wasmachine hup in de droger en opvouwen die handel. Ik heb er persoonlijk het extra geld wel voor over. Qua wasmiddel ben ik wel van de poeder. Veel goedkoper en volgens mij toch echt beter voor je wasmachine. We hebben nu OMO. We kopen altijd zo'n heel groot pak voor iets van 133 wasbeurten ofzo. Handdoeken was ik echt niet iedere dag. Ik kom schoon onder de douche vandaan dus gebruik dezelfde handdoek om me mee af te drogen een paar keer. Meestal 2 handdoeken per week. En ik ben echt wel 2 keer zoveel wassen gaan draaien met baby dan toen we nog samen waren. Als je nu al op 7 wassen in de week zit, zal dat straks denk ik eerder 14 zijn dan 10.
@Siem, Ben je inmiddels bevallen?!? Ik zie in je banner staan dat ... 1 week oud is. Hoe is het allemaal verlopen?!? En hoe heet je kindje? Niet dat ik verder nieuwsgierig ben ofzo Groetjes, Josien