Goedkope winterjas

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babyboom01, 12 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyboom01

4 sep 2016
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal :),

Momenteel ben ik 30 weken en 3 dagen in verwachting, op 18 December verwachten wij onze kleine meid.
    Nu is het zo dat ik natuurlijk een hele dikke toeter heb en mijn eigen jassen niet meer pas, ik op zoek ben naar een andere.
    Wel wil ik het graag in de winkel zelf passen vanwege de maat en omdat ik niet wil dat het er heel gek uitziet. Ik vroeg me af hoe jullie dat doen. Graag zou ik niet 100 euro aan een jas uitgeven die ik hopelijk in Januari niet meer aan hoef.

Heel graag hoor ik jullie reacties, bedankt voor het lezen. ;)

2. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik draag hele dikke vesten en sjaals (ben over 2 weken uitgerekend) want ik vind die jassen inderdaad ook veeeeel te duur voor die paar weken. Ik zag wel bij H&M een wat goedkopere jas? Heb je daar al gekeken? En anders even online checken bij C&A, die kan je dan evt in de winkel ophalen en omruilen.

3. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ik ben vorige zwangerschap bij H&M geslaagd, was toen de best betaalbare optie die ik kon vinden. En ook een model die niet met 20 wkn al nauwelijks dicht ging zoals bij Prenatal het geval was. Heb hem na de bevalling ook nog wel even gebruikt, m'n oude jas paste niet gelijk weer dicht en met baby in draagdoek paste hij mooi over ons samen dicht ;) En nu kan ik hem deze zwangerschap dus weer aan, evt op gegeven moment op mp, dan valt het qua prijs uiteindelijk wel mee.

4. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Ik heb een dikke poncho gekocht, is niet zo duur als een jas en toch lekker warm!

5. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Ik ben op Bonprix aan het kijken, ben een maandje later uitgerekend dan jij en ga in november een weekje met man naar de koude.

6. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Misschien een leuke aanbieding op zalando bijvoorbeeld? Kun je m gratis retourneren als t niets is.

Ik heb zelf tijdens de mama mazzeldagen gekocht, maar ik moet er ook tot eind februari nog mee minstens, dus vond het zeker in de aanbieding wel waard voor een hele winter, ik draag m nu al want mijn oude zat echt knel!

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb deze van prenatal. Is 80 euro geloof ik en vind hem zo leuk dat ik hem ook draag als ik niet zwanger ven, dan staat hij ook leuk.

8. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb een tussen jas van h&m en een poncho voor eroverheen mocht het echt heel koud worden.

9. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Ik zou eens kijken bij H&M, C&A en Bonprix!

10. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Did hrb ik ook maar moet ook nog wel tot maart... Zou anders eens bij de hm kijken

11. pumelke

pumelke Actief lid

29 sep 2011
    155
    0
    0
    Mijn schoonmoeder had nog een grote maat winterjas liggen die ik mocht lenen. Niet de mooiste maar met een leuke sjaal erop. Maar ja hoef ook nog maar een paar weken. En ga daar idd niet teveel geld aan uitgeven.

12. zibbel

zibbel Lid

23 mei 2016
    9
    0
    0
    Ik ben werkzaam als bloemist
    enschede
    Ik heb bij de primarkt een hele grote maat 50 jas gekocht voor 25 euro. Is wel niet de mooiste, maar ik heb het in ieder geval niet koud op de fiets :D

13. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
  14. Logan

Logan Niet meer actief

Super mooi! Ik heb het best koud in m'n tussenjas dus misschien dat ik hier even naar op zoek moet :).

15. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Ik heb de laatste weken in een uber oversized vest gelopen haha.

Heb weleens gehoord dat vrouwen bij Zeeman een te grote jas kopen, die ze dan puur alleen aantrekken om de laatste weken te overbruggen. Dat zou ook een optie kunnen zijn?

16. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Vind het ook zonde om een hele dure jas te kopen voor mijn laatste zwangerschap .. Heb er nu eentje gekocht op bonprix voor 30 euro, dat vond ik een leuk prijsje :p En dan maar een wat minder bijzondere jas :p

17. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ik heb op Marktplaats een prima jas gekocht voor €15.
    Gewassen en hij was als nieuw!

18. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Schooien is de beste optie, denk ik. :D Ik heb nu een jas van een vriendin in de kast hangen die zij had gekocht voor haar zwangerschap. Dacht ze direct aan toen ik een buikje begon te krijgen, en ik hoefde er niet eens naar te vragen. Nu heb ik mijn softshell nog aan, en een week of twee geleden werd ik ook aangesproken door een collega die opmerkte dat ik daar bijna uit zou groeien. Zij bood mij ook haar winterjas van tijdens de zwangerschap aan. Heel lief natuurlijk!
    Misschien helpt het als je gewoon eens vertelt over je niet-passende winterjas. Heel veel mensen zijn naar mijn ervaringn lief genoeg om dan zelf hun spullen te leen aan te bieden. Dat kan enorm veel geld schelen.

19. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ben nog aan het twijfelen tussen mp en H&M (40euro). Ik ben de hele winter zwanger dus 40 euro is nog wel een oke bedrag.

20. Mojito07

Mojito07 Lid

19 feb 2013
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb een winterjas hangen van Mama licious. Ook zo goed als nieuw.
    Ik ben zelf volgende week uitgerekend en daarna zal ik deze jas op marktplaats oid zetten.
    Als iemand interesse heeft, laat het dan weten. 😄
    Het is een zwarte jas.

Deel Deze Pagina