Wij zijn opzoek naar een andere bank omdat onze 3 jaar oude bank gewoon al helemaal stuk is. Omdat hier alles tegelijk stuk gaat, zoals wasmachine, droger en kosten aan de auto heb ik geen geld om een nieuwe bank te kopen en ben tweedehands aan het kijken. Nu kwam ik een mooie bank tegen, ziet er op de foto nog netjes uit. Een hoekbank. De bank is bijna 4 jaar oud en heeft toen 800 euro gekost. De mensen willen er de helft nog voor hebben, maar ik vind dat niet reëel, helemaal niet als ik vrijwel nieuwe banken zie staan die ook voor de helft weg gaan. Wat zou een reële prijs zijn? Gewoon even nieuwsgierig, want misschien ben ik wel de enige die dat gewoon niet reëel vind voor een 4 jaar lang gebruikte bank.
Je kan er vanuit gaan dat een bank van 800 euro niet de kwaliteit heeft als een ban van 2000 euro en zij doen m ook voor een reden weg neem ik aan. Vind 400 euro voor een 2e hand bank veel als die 800 heeft gekost. Ligt er ook aan wie m heeft gebruikt. Is t een groot gezin geweest of 2 oude mensen. Maar ik zou zeker verder zoeken...
ik hou meestal 1/3 van nieuwprijs aan bij dingen die weinig gebruik schade kunnen hebben. Daar valt een bank niet onder dus dan zou ik eerder richting max. 150/200 euro denken bij een 4 jaar oude bank
Ik zou verder zoeken. De vraagprijs is veel te hoog voor een 4 jaar oude bank, dus de verkoper heeft geen realistische verwachtingen, denk ik. Ik vind het persoonlijk altijd lastig om met zulke mensen te onderhandelen.
nee ok beedankt, dan ben ik niet gek, ik zelf had max 150 euro in mijn hoofd. We gaan gewoon verder zoeken.
Wij hebben onze dure bank (2500) na 5 jaar verkocht voor 160 & hij zag eruit als nieuw. Dus 150 a 250 voor een goed merk is reëel. Maar voor een b merk zou ik amper 50 geven 😉
Hmm vindt ik ook wat veel. Maaarr wij onze bank van Seats and Sofas gekocht voor 800 doorverkocht voor 500. Hij was ook wel nog als nieuw dus proberen kan altijd Overigens niet verkocht omdat die slecht zat in tegen deel zelfs, maar hij past niet in ons nieuwe stulpje..
Ik vind die prijs niet reëel. Wij hebben onze 1 jaar oude hoekbank verkocht voor EUR 150, was nieuw EUR 800 (maar zat voor geen meter, dat kreng ).
Ik heb net een marktplaats bank gekocht en heb er 150 euro voor betaald. Wel samsam met mijn moeder vader en zusje voor mijn verjaardag bank koste mijn zelf 70 euro. Het is een hoekbank en zag er nog tip top uit en was zeker nog wel 150 waard maar meer ook niet. Tussen de 100 tot 250 euro vind ik een tweede hands bank wel moeten zitten( uitzonderingen daar gelaten) want het licht er natuurlijk aan wat voor bank het is super de luxe of een gewone normale bank.
Nou 400 euro zou ik er echt nooit van zijn leven voor betalen, tenzij de bank misschien 2000 nieuw gekost had en nog in nieuwstaat zou zijn. Ik vind dat 150 euro een mooie prijs is en alleen als de bank er echt nog goed uit ziet met weinig schade / gebruikerssporen, anders vind ik dat nog te duur.