Hallo Dames, Ik wil overstappen naar een andere tandarts. Ben totaal niet tevreden over mijn huidige tandarts. Wil niet nog een keer z'on fout maken, maar kom er niet uit... Wie kan mij een goede tandarts aanbevelen? Mag ook in Rijswijk of Wateringen zijn Groetjes Rojîn
Hoi, Ik ga sinds een paar maanden naar Dental Health op de beresteinlaan. Ik vindt deze tandarts prettiger dan mijn oude. Ze zijn heel vriendelijk, en mijn dochtertje van 6 vindt het hartstikke leuk om weer eens naar ze te gaan. Dat zegt voor mij al genoeg. groetjes, Nellie
Wij zitten bij tandarts lie in wateringen... Fijne tandarts, nog nooit problemen gehad, ook niet met de verzekering. Als je erg bang bent stelt hij je goed gerust en evt geeft hij een verdoving als je dat prettiger vind. Tandarts doet ook alles zelf qua schoonmaken, nakijken, gaatjes vullen, tanden trekken. Je hoeft dus niet eerst naar de mondhygiëniste toe van tevoren. En als je een klein gaatje hebt, vult hij het meestal gelijk en hoef je niet opnieuw terug te komen. Vind dat een groot voordeel! Enige is dat het soms wel een beetje uit kan lopen daardoor.
Ik ben erg tevreden over Tandarts Hartgers (Renbaanstraat Scheveningen). Prettige man, duidelijke communicatie, geen onnodige behandelingen of voor beetje tandsteen naar de mondhygieniste, doet hij er gewoon bij.