goedkopen maar goede luiers? wat vinden juli van europrofit?

Discussie in 'Verzorging' gestart door simone 24, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Wij hebben nu 3 soorten gehad. Bumblies, Kruidvat en Pampers en de Pampers zijn het fijnst. De luier is wat dunner en soepeler dan bij de andere twee merken.

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hier mijn mening:D

-pampers vind ik goed zitten maar ze stinken gauw en als je kind wat groter wordt lekt die s'nachts door.
    -bummblies vind ik super die gebruik ik het meest, houd er wel rekening mee dat ze groot vallen.
    -kruidvat en trekpleister krijgt ze hier uitslag van.
    -ah merk zijn goed.
    -c1000 lekt ze doorheen.
    -huggies zijn ook goed.
    -liddl wel goed maar erg stug.

bij de 2de begin ik weer met pampers en ga daarna over op de bumblies, het verschilt natuurlijk ook per kind.
    zo dat was mijn mening van wat wij hier uit gepobeerd hebben.:p

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Wij hebben diverse geprobeert:

- pampers: lekker soepel en goed , mits de goede maat!

- europrofit: prima luier (ook s nacht's), iets minder rekbaar als pampers, maar doet het prima!

- kruidvat: stugger, vind de voorkant dik dus vind het niet lekker zitten, op zich nemen ze wel goed vocht op

- bumblies: te breed tussen de beentjes.

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij gebruiken voor overdag de luiers van de Lidl. En voor 'snachts pampers

5. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ik gebruik pampers. Ik heb een tijdje die van de Kruidvat gehad, maar die lekten hier elke keer door terwijl hij er wel goed omheen zit. Nou plast mijn zoontje volgens mij ook wel veel, de pampers zitten ook altijd helemaal vol maar lekken niet door. En ze zijn soepel. Mijn schoonmoeder gebruikt aldi luiers, maar die worden helemaal hard, dat vind ik dan een nadeel.
    Mijn zoontje kreeg ook vrijwel overal wel rode billetjes van, behalve van de pampers.
    Ik koop ze altijd vooruit in de aanbieding. Bij de ah zijn nu 2 pakken 16 euro, ik gebruik nu maat 3 van de Baby dry en daar zitten 56 luiers in geloof ik. Zo duur is het uiteindelijk dus niet als je het steeds in de aanbieding haalt. Ik heb dus ook mooi ingekocht, kan weer een paar maand vooruit :p

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wij hadden eerst Pampers, toen ze veranderd waren en de 12 uur drooggarantie hadden verbeterd lekte Joey continue door. Nu hebben we KruiDvat luiers

Deel Deze Pagina