Hier kruidvat, toen ze er net was waren die qua pasvorm beter dan pampers voor haar, en ben blijven hangen. En de kruidvat zit op t buurtwinkelcentrum Heb 1x ah luiers gekocht, drie stuks geprobeerd waarvan twee binnen drie uur finaal doorgelekt en rode billen, dus de rest van t pak gaat nog een keer naar t leger des heils ofzo
In het begin pampers. Maar als snel over gestapt op Aldi luiers. Zijn zacht, soepel en lekken niet door. En scheeld enorm in prijs!
Ik zweer bij pampers, maar nu ik de bumblie sgeprobeerd heb vind ik die ook helemaal goed !! Wat niet werkte hier was c1000 en kruidvat luiers.
Hoe oud is je kindje? Welke maat heb je nodig? ik vin kruidvat en etos erg stug met nummer 1 en 2. Vanaf 3 vind ik ze erg fijn! Nu heb ik ook c1000 nummer 1 en 2 al gehad. Ook erg prettig en best heel dun!
Hier wordt nr 3 denk ik Etos, Kruidvat moet ik speciaal voor rijden. Maat 1 had ik Pampers, 2 Aldi in de zwangerschap ingeslagen. Aldi is hier nu alleen vanaf 4 verkrijgbaar.
kruidvat heeft ook een webshop trouwens! ik wil het soms wel es proberen, aldi of lidl luiers..maar ben zo bang dat het net bij ons niet werkt, en je dan met die "rot" luiers zit.... maarja kruidvat is ook gewoon prima daar niet van...maarja ik ben wel zo,..als het nog goedkoper kan, waarom niet....moet wel even fijn aanvoelen natuurlijk
Altijd luiers van Jumbo. Heel erg fijn, alle maten. 's nachts krijgt ze maatje groter omdat ze op der buik slaapt, gaat altijd goed!
@miiss, wil wel een paar Aldi luiers naar de opsturen. Heb mt 2, 4+ en 5 liggen. 2 is nog iets stugger.
oh wat lief, jongste heeft nu maat 3....oudste draagt 5....( weet jij of die kruidvat en aldi dan verschillen qua maat nog..dus is 4+ van aldi mss net zoiets als maat 5? anders ruilen we? stuur ik je ook maat 5 van kruidvat?
Volgens mij valt Aldi iets ruimer maar durf t niet helemaal met zekerheid te zeggen. Ze past 4+ hier nog makkelijk maar drinkt s nachts veel en hebben dan s morgens lekkage. Kan je van beide wel even 2 sturen? PB me maar even, moet nu de oudste even uit bed halen.
lov, hoeveel betaal je daarvoor dan, maat 5? voor maat 3 kruidvat, betaal ik nu geloof 13 euro voor 96 luiers... voor maat 5 ook 13 euro voor 56 dacht ik
Die van de Makro was nog beter dacht ik! Ik ga ff snuffelen of de aanbieding nog geld.. Ik weet dat ik voor 64 euro 9 pakken pampers had, dus dat komt uit op 7,11 incl btw. EDIT; Pampers Je moet dan wel 3 dozen met 3 pakken tegelijk bestellen, dat kan een nadeel zijn. Ik heb in ieder geval FLINK ingeslagen.
Aldi is maat 5 volgens mij 70 luiers voor 11,99. Lidl gaf hier lekkaga. Aldi pas als ie voller dan vol zit haha. D. wil s nachts veel water drinken maar 3 flessen vol komt niet goed met de luier en is ook wat veel dus nu krijgt ze steeds een klein beetje.
Ik zweer nog steeds bij Kruidvat en vooral Bumblies. Heb hier sinds vandaag nr. 4 van Etos in gebruik, maar ik vind ze erg onprettig. Het is net of ze continu scheef zitten en op de 1 of andere manier zit ik iedere keer te klooien bij het verschonen. Dat gebeurt normaliter nooit. Oftewel, die komen er hier niet meer in.