Hey dames Ik zag me toch een leuk speeltje liggen bij de Halfords. Mijn kinderen zagen hem ook dus kon het moeilijk kopen als een kerstkadootje haha. Dus maar een "latere sinterklaas" kadootje geworden. Of een eerdere kerstkadootje lol kan ook nog Ik heb er een filmpje van gemaakt: YouTube - Maya & Dani met hun nieuwe speeltje Ik kon het echt niet laten liggen, bovendien zijn mijn kinderen gek op muziek en vooral als het om de keyboard gaat. Ik vind hem ook geweldig haha ff weer lekker kinds doen Dat heb ik soms wel vaker, haha. Ik schaam mij er ook echt niet voor, de kinderen vinden het alleen maar leuk als mama lekker kinderachtig mee speelt Hebben jullie ook speelgoed voor de kinderen gekocht die je zelf ook ontzettend leuk vind en er soms stiekem mee speelt ? Ik ben benieuwd, graag erbij vertellen wat voor speeltje dat is wel zo leuk!
Ik zag deze in een folder staan, en was al van plan om hem te kopen! Geweldig ding Nu ik zie hoe leuk jouw kindjes ermee spelen ga ik hem zeker kopen voor mijn kleine man. En ja, ik doe gerust met hem mee hoor! We zitten ook dagelijks heerlijk samen te drummen op zijn speelgoedtrommel, en waarom niet
Leuk speeltje zeg echt iets voor hier Duplo vind ik leuk maar de kids weten als mama aan het bouwen is moeten ze niet zeuren haha. Als alles staat dan mogen ze spelen en binnen no time is alles gemolt. Oowja de xilofoon vind ik ook nog steeds leuk na 2 jaar en de kids dan dansen en zingen haha
Ja deze was 30 euro bij de halfords. Ik zag er maar 3 staan, weet niet of dat de enigste zijn (dus maar weinig aantal denk ik) dus dan moet je snel zijn haha. Ze hadden ook zon drummatje maar deze piano mat vind ik tog veeeul leuker Kan ook best veel, allemaal liedjes (demos) je kan record en play doen, en verschillende instrumenten. En ook de volume kan je met de voet doen. Best veel opties vind ik zelf en er gaan 4 gewone batterijen in (niet bijgegrepen trouwens). Ik vond hem voor 30 euro wel goedkoop iid. En een lol dat die kinderen (en ouders haha) hebben!! Laat maar weten als je er ook een heb ik ben erg benieuwd hoe jullie/jou kindje het vind!
Grappig. Mijn oom is de leverancier van dat ding. Wij hebben hem zelf ook in onze winkel. Leuk dat het zo'n succes is!
Hmm vergelijkbaar als een blokker-action. Hihi. We verkopen echt van alles en nog wat dus, allemaal van het bedrijf van mijn oom. (waar ook 75% van de blokker en action vandaan komt, hahaha!)
Nou hihi mijn man doet vooral veel hoor. En we hebben wat hulp van mijn ouders. (die werken bij mijn oom, dus makkelijk met inkopen enzo. )