Hallo, Begin oktober verwachten wij onze kleine spruit. Nu zit ik mij af te vragen of ik een winterjas zal gaan kopen of niet. Ik heb al 2 wikkeldoeken een lodger wrapper fleece en een snoozebaby. Verder ook wel een aantal dikke vestjes in maat 50 56 en 62. Wie heeft er ervaring mee wel of niet een winterjas kopen. Ik weet niet of ik hem wel zou gaan gebruiken. Ben benieuwd naar ervaringen.
Ook ik zou geen winterjasje kopen. Zoonlief is in februari geboren met temperaturen van -15. Inwikkelen en dikke vestjes zijn voldoende geweest.
Ik heb bij beide kinderen geen winterjas gehad (mei en augustus geboren). Lekker dikke vestjes hadden ze aan. Veel makkelijker en veel comfortabeler. Ze liggen of zitten toch nog in wandelwagen/buggy met voetenzak e.d.
Ik heb ook geen winterjas gekocht. Wel een lekker warm vest met aan de binnenkant een berenvachtje. Verder ben ik van plan de baby in een wikkeldoek van fleece te wikkelen.
hier ook geen winterjas, ik had zo'n dikker vestje en dan in de lodger bunker met mutsje in de kinderwagen...het vroor dat het kraakte.
ik had wel een winterjasje bij dochter, maar bij zoon niet meer. Lekker dik vestje is veel fijner en handiger. En warm genoeg hoor, ze liggen toch onder een dekentje of in de voetenzak.
mijn dochter is van oktober en ik heb toen ergens aan het einde van het jaar in de uitverkoop wel een winterjasje gekocht maar ik begon pas bij maat 62 of 68 volgens mij, daarvoor konden we het prima af met een dekentje o.i.d.
heb een dochter van november en had haar een lekker warm vestje aangedaan en daaroverheen een lodger wrapper van fleece. heerlijk warm en comfortabel! zo'n winterjasje is vaak zo stijf voor zo'n kleintje!
Ik had voordat mijn zoontje geboren werd een winterjasje gekocht. Maar toen ik mijn kleine hummeltje eenmaal had, leek dit mij zo enorm ongemakkelijk voor hem (heb het hem niet eens aangetrokken maar het leek mij nogal het michelin-mannetje-effect hebben) Uiteindelijk de koude dagen ook doorgekomen met een dikker vestje en omslagdekens.
Ik heb er twee mijn kleintje komt in september, een jasje kort model beetje sportief, andere lang van bont.... Persoonlijk vind ik het gekleder staan. Maar lees dat ik hier bijna de enige ben.
Volgens mij had ik voor beide kids zolang ze in de maxi cosi zaten geen winterjas maar een wat dikker vest. En dan de voetenzak van de maxi cosi dicht. Ik ga voor onze 3e beeb ook geen winterjas aanschaffen, wel weer een vestje.
wij hadden geen winterjas. We deden altijd een vestje aan en mutsje op. In de kinderwagen heb je dekentjes en als het heel koud is een kruikje. En in het autostoeltje is een omslagdoek/wrapper fijn.