Ik wil waarschijnlijk mn haar kort gaan knippen omdat ik er gewoon geen model meer in krijg en t spuugzat ben!!! Dit model moet t dan gaan worden.... Wat vinden jullie ervan? En wie durft zn korte haren te showen??? Kan ik nog meer ideeen opdoen!!! Ben heel benieuwd!
ja ik wil ook, heb al sinds 24 jaar lang haar, en wil het nu wel eens lekker kort hebben, en dan stoermodel, dus ik lees en kijk mee
Ik heb veel kort haar gehad. Voor het kapsel van TS moet je erg veel aan styling willen doen EN heel stijl haar hebben anders wordt het niets. Ik denk dat mijn haar er donderdag weer af gaat (het is nu tot net over mijn schouders lang)..
Leuk!!! Ik heb in 2005 ook kort haar gehad, maar een heel ander model als wat ik nu wil, dus vind t wel echt spannend!! hopen dat er veeeeel foto's geplaats worden Kunnen wij iedeen opdoen! Leuk!!!
Ik vind het niet zo leuk, het is in mijn ogen totaal niet vrouwelijk. Verder heb je er een hoop werk aan elke dag. Vind je een gewone boblijn niks? Ook lekker kort, en makkelijk!
Leuk kapsel, je moet wel even navragen of je hier ook het type haar voor hebt, anders kan het erg tegenvallen. Ik heb zelf dit kapsel:
Phoe ik zou het niet durven, ik heb het aardig lang en ik ben toch bang dat ik spijt krijg Maar het is wel een stoer kapsel!
kort kan mij niet kort genoeg!! vind het altijd lekker stoer vind jouw uitgezochte model erg veel werk wel leuk hoor! maar is het haalbaar? maar laat een goeie kapper even zijn oordeel geven liefst een manlijke
plaats eens een foto van je eigen haar dan wat versta jij onder vrouwelijk? ik vind kort haar juist supersexy staan sexy zit niet in je haar maar in jezelf!