wie o wie kan me helpen aan een kortingsbon voor plopsa. Wij willen met de kids gaan en een leuke korting is meegenomen. kan hem ruilen tegen half boekje etoszegels voetbalplaatjes (zeg maar welke heb er een stuk of 500)
een leuke kortingbon van een ander leuk pretpark voor kleine kindjes mag ook. (behalve efteling) heb eventueel bij een leuke actie ook een vol lihl boekje inc pamperbon
Op de site van Omroep Brabant kan je kaartjes bestellen voor Plopsa Indoor Hasselt, voor 8,50 per persoon, ipv 17 euro.
maargoed; als je hem wilt je krijgt 8 euro korting per ticket ( geldig tot 9 januari 2012 ) aanbieding is geldig voor volwassenen en kinderen langer dan 1 meter... en maximaal 5 personen ik hoor wel als je hem wil groetjes Kim
Ik heb een kortingsbon liggen voor 20% korting bij alle Plopsa parken. Hoef er niets voor te hebben. Ligt hier toch maar. De kortingsbonnen zitten trouwens bij de Bumba cakejes.
Ik zag gisteren ook nog een bon in een oude Vriendin zitten voor 25% korting. Geldig tot ergens in 2012. Voor max 5 personen te gebruiken.
Ik heb ook nog bonnen (waren eerst gereserveerd voor iemand, maar daar hoor ik niets meer van). Ook heb ik nog andere parken, waaronder: dolfinarium, drievliet, hellendoorn, moviepark germany, sealife, etc. etc Als je interesse hebt (of iemand anders) dan hoor ik het wel. groetjes Petra