Baby van 6 maanden onder verdachte omstandigheden overleden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Setteke, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Friese politie onderzoekt dood baby | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Onderzoek naar dood baby in Akkrum - RTL Nieuws.nl

Hier gistermiddag in het dorp gebeurd. In het huis waar ik hiervoor gewoond heb. Wat verschrikkelijk erg. Het schijnt dat het kindje bij de vader op de buik lag te slapen en toen van de bank is gevallen. Hulpdiensten kwamen te laat. Wel apart dat een baby aan zoiets overlijdt, ik begreep dat de politie daar ook zijn vraagtekens bij had. Er wordt ook gezegd dat het kindje strak in een dekentje gewikkeld lag en gestikt was. Hoop dat de waarheid gauw boven tafel komt....

Rest in peace, klein meisje...

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    In de Leeuwarder Courant staat dat de buren zeggen dat ze 'ongelukkig is gevallen'.. Pfff! Tranen in mn ogen, toen ik gister het bericht las!

Sterkte voor Familie!

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Laten we niet speculeren.....

Heel veel sterkte voor alle betrokkenen.

4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Vreselijk!! Sterkte voor alle betrokkene......

5. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    wat erg! je moet er toch niet aan denken...

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Vreselijk :(

Ik ben zelf 27 jaar geleden ook van mn vaders buik gevallen, ik lag op mijn buik op zijn buik te slapen en mijn vader dommelde ook in. Toen lag ik zo tussen de bank en de tafel, maar ik had niks. Ik kan me voorstellen dat als een kindje verkeerd valt het snel echt mis is.

Veel sterkte voor de betrokkenen :(

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat vreselijk :(

Onze kinderen hebben toen ze baby waren ook altijd zo bij ons gelegen (welke baby niet...) en ik was ook altijd zo bang dat ik in slaap zou vallen en ze op de grond zou vallen... Vreselijk als dit dan gebeurt met deze afloop.
    Wat betreft de oorzaak van het overlijden, het kan heel goed zo, als ze verkeerd terecht komen... gelukkig gebeurt dat bijna nooit.

8. Jel

Jel Niet meer actief

Dat is echt het ergste wat een ouder kan overkomen: je kind verliezen.

Veel sterkte voor de nabestaanden. :(

9. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Heel veel sterkte voor de familie.

Ik hoop zo dat de familie met respect door de politie behandeld wordt, daar heb ik toch ook akelige verhalen over gelezen wanneer een kindje overleden is.

10. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Och wat vreselijk!!! :(
    Moet je toch niet aan denken he? :(

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

In de Leeuwarder Courant stond nu dat het kindje om het leven is gekomen doordat het met het hoofdje klem kwam te zitten tussen de bank en de radiator. Hoe zou dat kunnen gebeuren?

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Misschien omhoog kruipen terwijl papa sliep en zo over de achterkant van de bank met hoofdje naar beneden gevallen.

Vreselijk :(

13. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Bah wat sneu... mijn dochter is ook 6 maanden en laatst van de commode gevallen met op haar buik en gezichtje... gelukkig had ze helemaal niks... maar als je dan ook zoiets leest :S... verschrikkelijk moet er niet aan denken...

14. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Verschrikkelijk.

15. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, bah! Hier was ik altijd zo bang voor toen mijn kleine ventje nog wel eens lekker op mijn borst in slaap viel...
    Afschuwelijk!

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Afschuwelijk

17. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Vreselijk!!!
    Sterkte voor de nabestaanden!

18. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    pff vreselijk,en zo triest voor de ouders omdat ze zich hun hele leven schuldig voelen.
    Men waarschuwd voor zoveel dingen en toch heeft elke ouder weleens heeel erg mazzel denk ik.
    Mijn zoontje sliep eerst bij ons in bed (ook zo dom) en toen ik een keer wakker werd lag hij onder het dekbed. pff heb het toen noooit meer gedaan,het kan zo snel fout gaan.

19. God, wat ontzettend erg zeg :(:(:(:(
    Ik hoop maar dat het geen misdrijf is geweest.
    Al is dit als ongeluk ook erg natuurlijk.

20. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hoezo is samenslapen dom? 95% van de kinderen op deze wereld slapen bij hun ouders in bed. Als je rekening houdt met bepaalde zaken (geen grote kieren tussen matras en bedrand, geen alcohol drinken of roken, kind niet onder dekbed laten slapen etc.), is het juist veel veiliger dan een kindje alleen op een kamertje leggen.

On topic: wat vreselijk dat dit is gebeurd. Elke ouder maakt wel eens iets mee waarvan je achteraf denkt: pfff dat is net goed afgelopen. Deze ouders kunnen dat helaas niet zeggen :(

Deel Deze Pagina