hoi allen, Jamie heeft dinsdag 2 spuitjes gekregen, dinsdag zelf leek hij hier niet zoveel last van te hebben. wel wat verhoging maar verder niets. woensdag had hij 38.4 en heeeel veel slapen, ineens heel hysterisch huilen en af en toen een moment van vreugde, brabbelen, lachen,... maar meestal slapen en huilen en minder eten en drinken. ook de plaats waar hij de spuitjes heeft gehad is rood, opgezwollen en voelt redelijk warm aan. ook vanochtend was dit zo normaal slaapt hij een 8 uur. vanochtend bijna 10. heb hem wakker moeten maken (wat ik anders nooit hoef te doen) want we moesten hem naar de creche brengen. zijn billetjes waren nog steeds erg rood en de plek was nog steeds gezwollen en voelde warm aan. na het aankleden en eten geven viel hij weer bijna in slaap. is dit normaal dat hij er zolang last van heeft?
Kindjes kunnen tot een dag of 10 na de prikjes er nog last van hebben, als je het niet vertrouwd zou ik even het cb of de ha bellen. Hopelijk voelt Jamie zich snel beter.
Op ons CB zeiden ze dat de meeste reactie wel binnen 12-24 komt. Maar dat het wel tot 48 uur kan duren voordat het weer verdwijnt. <aar als het vanavond/morgenochtend nog niet goed is, dan zou ik wel even de huisarts/CB bellen. Had hij toevallig al een klein verkoudheid ofzo? Dat kan er ook voor zorgen dat de reactie wat langer duurt.
hij had geen verkoudheid, maar ik denk dat het al veel beter gaat. vannacht heeft hij slecht geslapen (omdat hij overdag al zoveel geslapen had denk ik) vanochtend werd hij lachend en spelend wakker en had geen koorts meer. op de plaats van de prik voelt het nog wat hard aan maar het is niet meer rood en warm. hij is nu op de creche, ik wacht even tot vanavond en check hem dan nog eens helemaal bedankt voor de antwoorden!