De zitting van de donkey past niet op het frog frame. En een cameleon bekledingsring is het ook niet want die zijn te groot voor de frog bekleding. Het enige type bekledings frame van bugaboo dat evt zou passen is van de gecko. Maar die heeft helemaal geen schuim en geen verstel knoppen zijwaarts{zitten onderop bij de gecko} dus die valt ook af....Meid het is echt een frog bekledings frame waar schuim mist aan beidde kanten....En je verkoopt hem zelf ook weer moeilijker door deze mankementen....
Heb alles ff zitten lezen en ben benieuwd of je al iets hebt gehoord? Persoonlijk zou mij die kleuren niet zo storen als het een tussenwagen is Het schuim wat stuk is etc echter wel.....
Het klopt voor een klein deel. Het originele schuim zit gewoon in de zitinzet, dus dat mist niet. Wat wij wel hebben gedaan is de plek waar het schuim zit op de duwstang omwikkeld met speciaal band wat ook gebruikt wordt om het stuur van een racefiets. Dit om slijtage van het schuim (is echt heel kwetsbaar) verder te voorkomen. Het schuim zit er nog wel gewoon onder. Dit kreeg ik terug, nu twijfel ik wel.
Dan heeft ze er een andere inzet op gedaan, want op de foto mist het gewoon echt! En dat het schuim van de duwer heel teer is is echt onzin bij de frog.....Ik heb hier ook een frog van pak em beet 10 jaar oud en dat schuim is nog niets mis mee,en de wagen is al 4e hands en nooit relax mee omgegaan...Schuim cameleon is idd(veelgehoorde klacht)kwetsbaar maar van de frog is dat echt niet zo!.... Maar goed, ga gewoon kijken of vraag extra foto's(scheelt je misschien een ritje) en als jij er dan blij mee bent is het goed toch? Sorry als ik een beetje fel overkom, dat is niet naar jou hoor. Ik kan er alleen heeeeeel slecht tegen als mensen iets proberen te verkopen wat gewoon niet in orde is, en er dan niet eerlijk over zijn.......
Is het ver weg? Zo ja dan zou ik echt zelf gaan kijken want foto's zeggen echt niet alles. Maar schrijf wel wat vragen voor jezelf op (hier worden al hele goede sugesties gedaan) en stel die. Dan kan je meteen de reactie zien. Vraag ook om de nota. Ik vind het echt raar als mensen die niet meer hebben en dan zou het een tweedehands of derdehands wagen kunnen zijn. Want van zo iets duurs bewaar je die (tenminste ik wel). En dat hij niet van hun is geweest is niet erg maar lieg daar niet over. Kijk ook hoe oud de kinderen zijn. Zijn ze bijvoorbeeld nog heel jong (onder de twee) dan is het raar dat ze de wagen weg doen. Wellicht is er dan wat mee.
Nou na haar mail terug heb ik besloten er vanaf te zien. Als mensen gaan liegen of dingen verzwijgen weet ik ook niet welke mankementen de wagen nog meer heeft. Dat voelt niet goed. Ik had haar expliciet gevraagd naar de conditie van de wagen en of er iets kapot aan was. Kijk als ze dan had geschreven dat er een andere wandelwageninzet op zat en dat het handvat kapot was had ik het misschien wel gedaan. Maar dit deed ze niet, daarom heb ik niet het idee dat ik kan aannemen dat de wagen nog echt goed en netjes is en kom ik thuis misschien voor verassingen te staan. Maar dames, aangezien jullie heel goed kritisch kunnen kijken(en ik niet echt..) heeft iemand een andere leuke advertentie in de buurt van apeldoorn(postcode 7315AA) gezien? Wil er iemand meekijken?
Dat schreef ik erboven ook al, ik heb daar zelf ook behoorlijk de pest in. Ik vind dat je eerlijk de mankementen op moet schrijven dan kan een koper zelf beslissen of hij/zij dat accepteert en staat er niemand voor verassingen. Bovendien laat je daar ook mee zien dat je eerlijk bent..
Marktplaats.nl - Combiwagen Quinny - Kinderwagens en Combinaties zoiets? oh of deze: Marktplaats.nl - Bugaboo Frog Denim - Kinderwagens en Combinaties of deze: Marktplaats.nl - Combikinderwagen Mutsy Slider - Kinderwagens en Combinaties Pfft ik zie dat nooit hoor, ben echt heel makkelijk beet te nemen geloof ik. Maar iemand die mee kan kijken? En een idee heeft wat nou een goede wagen is dan waar ik dus niet de plank mee missla?
Marktplaats.nl - Bugaboo frog zgan - Kinderwagens en Combinaties Marktplaats.nl - bugaboo kinderwagen - Kinderwagens en Combinaties Marktplaats.nl - Bugaboo Frog - Kinderwagens en Combinaties
Marktplaats.nl - Complete Mutys kinderwagen - Kinderwagens en Combinaties Marktplaats.nl - Bugaboo Frog (nieuwe logo) - Kinderwagens en Combinaties Marktplaats.nl - Koelstra Flexxo, geheel compleet!! Van 0 tot 4 jr - Kinderwagens en Combinaties Even gauw een paar opgesnord.....De laatste die Koelstra , dat is misschien niet de allermooiste maar ze rijden super! Mega goeie vering Succes met je zoektocht!
Zo deze ziet er een stuk beter uit voor diezelfde 75 euro. Je kunt je geld maar een keer uitgeven dus ik zou zeker even goed rondkijken maar ik vind dit zelf een veel betere koop dan jouw wagen.
Ohh jullie zijn geweldig! Dank!!!!!! Ik vind deze wel heel gaaf: Marktplaats.nl - Bugaboo Frog - Kinderwagens en Combinaties Maar deze eigenlijk ook wel Marktplaats.nl - Koelstra Flexxo, geheel compleet!! Van 0 tot 4 jr - Kinderwagens en Combinaties Nu nog kiezen, Erlinda heb jij ervaring met de koelstra? Goede wagen?
En deze dan? Marktplaats.nl - Rode Bugaboo Cameleon in goede staat - Kinderwagens en Combinaties of deze: Marktplaats.nl - Bugaboo Cameleon kinderwagen - Kinderwagens en Combinaties (maar hier wil ik nog wel wat van de prijs af, dat is me iets te gortig..)
Cameleon is idd wel nieuwer, dus misschien daarvoor gaan, prijs valt me nog mee eigenlijk (is maar een vraagprijs hé )