Ik bracht Justin naar school en toen ik bijna af wilde stappen (goddank dat we niet hard reden of dat er een auto langs reed) brak mijn stuur af! Justin viel op de stoep met zijn ribben tegen zijn stoeltje aan, dus dat deed zeer, ikzelf had alleen een zere kuit. ^^ Ow wat ben ik blij dat Carmen of Devin nog niet voorop zaten zeg.. moet er niet aan denken.. Maarrr iig. Ik heb hem 4 jaar geleden bij de kruidvat 'online' gekocht. Zal ik de kruidvat mailen? en zo ja wat zal ik er in neerzetten? Dit mag toch gewoon niet gebeuren?? :x
Pff dat is schrikken! Ik zou zeker een mail sturen! een stuur van een fiets hoort gewoon weg niet af te breken!:x Wil er niet aan denken wat er allemaal wel niet had kunnen gebeuren...
Zat je kindje voorop in een stoeltje? Zo ja, woog hij niet meer dan 15kg? Is het een moederfiets? Heel veel sterkte Valt het mee met je zoontje, of heeft hij er veel last van?
ik zou niet eens mailen maar met het hoofdkantoor bellen dit mag gewoon niet daar koop je geen fiets voor
So dan!! Je moet er toch niet aan denken dat zoiets gebeurt terwijl er een kindje voorop zit!! Ik zou geen mail sturen, maar bellen. En best boos worden... Mochten ze alleen hun excuses aanbieden (wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt), dan zou ik een officiele klachtenbrief aangetekend versturen naar het hoofdkantoor. Levensgevaarlijk zeg!!
ik zou ook bellen, wat belachelijk zeg, dat mag echt niet kunnen!!!! Goddank dat jullie niks ernstigs hebben.
Dat mag inderdaad absoluut niet gebeuren. Ik zou ook foto's meesturen van het afgebroken stuur en de fiets!
ik snap et niet echt. Je stuur breekt af en je kind zit achterop. Maar die valt met zn ribben tegen het stoeltje aan. Hij zat toch in het stoeltje? hoe kan ie dan tegen het stoeltje aanvallen met zn ribben ( en neem dus aan zijn borstkas) Hij zit toch vast?
Ehhh JA.. duhh.. Ik zie eerlijk gezegd weinig meerwaarde in zo'n reactie, maar goed.. Dat zitje heeft zijkanten en aangezien wij zijdelings vielen gingen 'de zijkant van zijn' ribben daar tegenaan óndanks dat ie vast zat.
pfff jeetje, ik ben benieuwd wat de kruidvat zegt! hopelijk gaat het goed en zijn jullie de schrik een beetje te boven! liefs Hellen
Jeetje schrikken zeg. Gelukkig is het goed afgelopen. Zou sowieso even contact opnemen met de kruidvat. Maar misschien verwijzen ze je wel door naar de fabrikant. Heb je nog garantie?
ik neem aan dat je uit schrik dit berichtje heb geschreven, want nu komt het over alsof ach ja justin zijn ribbetjes pijn maar godzijdank niet een van de andere 2 kinderen (ik weet dat je dit niet bedoelt maar het staat er zo raar) inderdaad mail opstellen met foto's erbij van de fiets en mag er toch vanuit gaan dat dit netjes opgelost word door de kruitvat, gelukkig geen zwaargewonden gevallen en hoop dat je grote man niet veel pijn heeft
Mamavan5, ik denk dat je beter moet lezen want er staat 'goddank dat we niet hard reden of dat er een auto langs reed'. Ze schrijft alleen maar dat ze blij is dat er niet ook 1 van de 2 andere kinderen voorop zat, want haar stuur brak af en dan hadden ze ernstig gewond kunnen raken. Haar zoon zat achterop, wat voor hem ook een geluk bij een ongeluk is geweest denk... Patroeschka, heb je al contact gehad met de Kruidvat? En hoe is het met je zoontje?
nou jaa zeg misschien moet jij ook beter lezen ik zei toch al dat ze het niet zo bedoelt had en m.i staat het er gewoon heel raar dat kan toch bedoelde er verder niets mee ook dat geef ik duidelijk aan in mijn berichtje (neem aan dat als je stuur afbreekt je dan het stuur in handen hebt)
Ik vind je reactie gewoon een beetje overbodig. Ze is zich rotgeschrokken en dan schrijf jij alsof het lijkt dat ze het erger had gevonden als 1 van de tweeling gewond was geraakt. Als je weet dat ze het niet zo bedoelt, waarom schrijf je het dan überhaupt? Beetje nutteloze reactie dan toch? En als je stuur afbreekt, dan lig je vrijwel meteen daarna op de grond en heb je niets meer vast. Dat weet ik helaas uit eigen ervaring...
Ik heb nog niks gehoord. Heb een mail opgesteld van het weekend en verstuurd. Er stond dat er binnen 2 werkdagen reactie zou komen. Verder reageer ik gewoon niet meer op mensen die mijn zinnen anders interpreteren. Ik ben me werkelijk een ongeluk geschrokken en dan krijg je zulke 'achterlijke' reacties, heel jammer.. Het had net zo goed niet zo 'goed' kunnen aflopen, maar daar denk ik liever niet (meer) aan..