Ik ben nu een weekje bezig met het aanstippen van een wrat op mijn vinger. Vanochtend toen ik naar mijn werk wilde gaan dacht ik nog zal ik er een pleister over heen doen. Niet gedaan natuurlijk en je raad het al. Schaar ik dus met mijn vinger ergens langs die wrat los. Het zweet brak me uit wat doet dat zeer zeg. Maar wat nu. Formule w kan ik nu natuurlijk niet meer gebruiken want het is een wondje. Maar wat dan? Laten helen of ermee langs de HA? Wie heeft er tips?
Ik heb vroeger altijd de wratjes van mijn voet afgeknipt, wilde niet naar de ha.. Maar deed er een pleister op en nog steeds niks meer te zien ! Behalve als jeje zorgen maakt, dan moet je altijd even langs de ha ..
huisarts tip het ook weg, het word niet meer uit gelepelt, teminste mijn huisarts deed het niet meer, omdat het niet meer mocht ofzo dus denk dat je moet wachten tot het geheeld is en dan opnieuw beginnen met tippen =3
Ik ook haha.. Zeker toen ik las dat iemand hem zelf afknipt haha! Maarre, ik zou even langs de HA gaan dan..
Ik heb er vannacht een pleister omgedaan. En nu nog trouwens. Veel te bang om hem weer te stoten. Eraan zitten doe ik niet. Knippen ook niet.