Hoi, Wij moeten onze auto apk laten keuren, maar nou weet ik helemaal geen goeie garage in Zoetermeer. Weet iemand iets? Het hoeft niet een dealergarage te zijn (liever niet zelfs die zijn altijd zo duur!). Groetjes Rosa
Op de Edisonstraat zit een APK centrum. Ik ben daar tevreden over kost niet zoveel maar ze kunnen daar niet repareren als er iets is danmoet je weer ergens anders heen
Heb nu een stukje verderop een (volgens een vriendin) goeie garage gevonden in de Philipsstraat. En kon volgende week al terecht Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee?
Ligt eraan welke? Zitten daar meerdere auto bedrijven namelijk. Wij hebben er vorige maand ook de auto laten keuren in die straat. Zal even opzoeken hoe die heet.
Oh zie net dat wij hem aan de overkant hebben laten keuren Het Hofje heet die. Zeer goede service! En zeker niet duur (uit mn hoofd 35 euro voor apk? Pin me der niet op vast!)
Daar heeft mijn autootje de laatste 2 keer ook gestaan. Erg goeie service, snel geholpen en zeer correcte prijsopgaaf vooraf. Gewoon doen!
Hij is inmiddels geweest en we zijn erg tevreden! De auto was zelfs schoongemaakt vanbinnen! En dat was erg nodig Kan het idd aanraden! Groetjes Rosa