goeie grappen voor 1 april?

Discussie in 'De lounge' gestart door gezinnetje, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole26

nicole26 Niet meer actief

www.smellafriend.com , kan je mensen op een anonieme manier laten weten dat ze uit hun mond ruiken , heb mijn beste vriendinnetjes even een mailtje gestuurd , anoniem uiteraard .. :) :) ik weet zeker dat ze zich dood ergeren , hihihihi ... heb nu al lol .

2. Ik woon in een massionettewoning en mijn moeder belde mij vanmorgen om half acht paniekerig doe de deur open.Sta beneden schiet op,moet nodig plassen. Ik wakker schrikken,snel naar beneden om de slot eraf te halen doe ik open zie ik haar niet.Dus ik bellen schreeuwt ze 1 april. haha

Maar ik heb haar terug gepakt.Stuurde haar en mijn ex en mijn vriendinnen een sms met ben vanmorgen naar de dokter geweest hij schokte mij meteen,hij zei dat ik ruim 6mnd zwanger ben.Ben onderweg naar de ZH voor spoedecho hahaha.
    Iedereen schrok gelijk.

3. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik heb ooit een keer mijn vriend in de zeik genomen...
    Ik heb toen ik nog op school zat EHBO cursus gehad, inclusief reanimeren.

Heb toen verteld tegen mijn vriend dat ik met een kerel zonder benen had gezoend.... Hij snapte er helemaal niets van..... Heb toen uiteindelijk maar een foto laten zien waarop ik de reanimatie pop mond op mond beademing geef :p
    Je had zijn kop moeten zien hihiihih

4. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    net mijn collega en mijn baas te pakken genomen. Na mijn collega een sms gestuurd via http://www.1april.net/1april_sms/Sex_abonnement
    Zodat het leek dat hij een kamasutra abonnement had afgesloten. (Hij wilde al sms jes terug gaan sturen) ;)

En mijn baas laten bellen via http://www.1april.net/telefoongrappen/Dieren zodat het leek dat zijn visvergunning was ingetrokken. (volgens mij had m'n baas het door, maar hij is nog niet terug op het werk, dus zeker weet ik het nog niet)

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.131
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb een keer bouillonblokjes in de douchekop gestopt toen ik nog thuiswoonde.

Mn ma rook de hele dag naar kippensoep.

6. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst

HAHAHAHAHAHAHHAHA DIE IS ECHT GOED

7. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Veraenroy, zitten daar nog kosten aan vast? :p

8. Dejah

Dejah Lid

23 feb 2009
    51
    1
    0
    Beveiligingsbeambte
    Den Haag
    Wij hebben vandaag koffie, thee, koek, fruit laten bezorgen in het kantoor achter ons (beveiliging) en het werd netjes afgeleverd, ook al stonden ze raar te kijken ze konden er wel om lachen. En wij hadden gratis fruit heerlijk :D

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja, ik wou het net proberen voor mijn man, maar het kost dus wel geld.
    Heb het dus maar niet gedaan. :)

10. egeltje

egeltje Actief lid

14 sep 2006
    200
    0
    0
    Ik heb net via die telefoonlijn gebeld naar mijn man, hij krijgt dan iemand aan de telefoon die razend boos is omdat de honden voor zijn stoep schijten, ik kan meeluisteren maar hij hoort mij niet haha. (we hebben namelijk 2 honden), de man van dat gesprek zei dat hij de honden anders ging vergiftigen, mijn man werd super boos en vroeg waar woon je dan en dat een aantal keer, toen zei mijn man als je zegt waar je woont kom ik na mijn werk wel even bij je langs :evil: hahah... ik heb me kapot gelachen.... :D

Daarna heb ik hem gebeld, hij kon er wel om lachen hahaha... :)

11. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    de sms jes kosten 1x 1.30
    De telefoontjes 0.80 c per minuut

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
  13. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    whahahahaha!

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    hahahaha, dit heb ik net ook gedaan bij mijn zusje. Zij had alleen de politie aan de lijn :evil: als ze nu niet al haar openstaande boetes ging betalen, werd de gearresteerd :)

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.131
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    die nepgesprekken is hier niemand ingetrapt :p

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik heb mijn vriend net zo'n smsje gestuurd over kamasutra en dat hij iedere dag 2 x smsjes krijgt met tips en dat het 1,30 per sms kost.
    Hij overstuur mij bellen wat dat is en snapte niet hoe hij eraan kwam maar toen hij al erover begon kon ik mijn lach niet in houden :) hahah op laatst maar gezegd dat het 1 april is :)

17. egeltje

egeltje Actief lid

14 sep 2006
    200
    0
    0
    Jaa super hahahah... ik ga het zo even bij mijn zus doen heeft namelijk katten hahaha

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik heb via de link van Veraenroy toch gisteren een sms gestuurd naar mijn moeder.
    Het grappige was dat ze net in de AH stond. Zelfs het personeel heeft zich er mee bemoeid, want ze snapte niet wat het was.
    En even later kwam ik binnen toen zij er nog was, en mijn tante die daar werkt vroeg gelijk of ik mijn moeder een sms had gestuurd.
    Ik kon mijn lach niet meer inhouden. :)
    Dus ik ben gelijk maar naar de kassa gelopen, daar stond mijn moeder al, en ik riep heel hard 1 april! Ze kon de humor er wel van in zien. :)

Deel Deze Pagina