Super dank jullie wel voor de reacties! Dat doet me heel erg goed. Zal de test van morgen er ook nog even opgooien. Benieuwd of er veel verschil is in de ochtend.
Die van vanochtend is een heel klein beetje donkerder dan van gister.. Maar scheelt niet veel. Haha ik wacht een paar daagjes en dan kijk ik wel even weer (als dat lukt )
Dank je rogijuli ! Idd 2 verschillende. Heb nog 1 van de Etos en heb nog een digitale liggen denk dat ik die dan vrijdag doe. Dan weet ik zeker! Dank je wel lieve Annemie!! Denk ook nog steeds aan jou! Duim echt voor je ! Loopt idd op sillepil! Mama in love dank je !! Ga ik 1 deze dagen ook doen! Wauw vind het echt super bijzonder! hopelijk snel bij de gyn terecht, als ik zie dat het op de goede plek zit geloof ik het pas echt denk ik ! (of ik durf het dan pas te geloven)
Lief dat je nog aan me denkt mama in love!! Heb vanochtend een testje gedaan en die liep wel wat op. Vanavond kon ik me niet beheersen en een clear blue gedaan Zie foto !!! Morgen bellen met de gyn voor een echo..