ik maak morgen wel even een foto en stuur die per pb. Maar blijft dat van jou zitten met alleen shaper, das best knap. Het is wel het idee van jou zeg maar.
ik was mijn haar en spoel het goed uit met niet warm maar lauw koud water dan fohn ik het in model en met de koude stand van de fohn dou ik m goed afkoelen een klein likje hema shaper goed wrijven en dan in model doen meer niet... ik heb wel heel fijn haar dus niet echt zwaar zeg maar
ja ik ook heel fijn haar, de kapper deed het ook eerst wassen en na het knippen fohnen, maar in mijn dagritme komt het beter uit om s avonds te douchen, dus daar moet ik nog wat op bedenken. want dat fohnen maakt het wel makkelijker in model te krijgen denk ik.
Hier ook een haarlak-verslaafde (mijn man zegt altijd dat ik met mijn 'gasaanvallen' een klein Arabisch land kan uitroeien hahahaha), maar ik zweer ook bij de gouden bus van Junior! Hoewel... heb nu in de aanbieding bij AH de Nivea Volume 5 gekocht... en die is ook heel fijn!
Jaaaaah osis freeze ,dan wel de pumpspray voor kort haar ! Ik ben kapster en dit is samen met de flexwax of de trill een ideaal setje . Liefs edith Mama van mees*