Hoi, na mijn akkefietje met T-mobile ben ik wel benieuwd wat nou nog andere goede aanbieders zijn. Het gaat mij vooral om goede dekking in nieuwbouwwijken (vodafone doet het hier bijvoorbeeld vrij slecht) en goed/snel internet. Ben benieuwd, klik in de poll en laat weten wat jou ervaringen zijn!
Heb erg slechte ervaringen met de service van Vodafone: - heb 1,5 jaar terug een abonnement afgesloten met de functie 'Vodafone onder-ons' (je kon dan gratis bellen met 4 mensen die je opgaf in je bundel voor 10 euro per maand). Alleen heb ik nooit de mogelijkheid gehad om iemand toe te voegen in mijn bundel vanwege een eeuwig durende storing maar betaalde er wel iedere maand een vast bedrag voor. Ze konden me niet helpen en kon niet meer onder mijn contract vandaan komen terwijl ik om die reden juist naar hun ben overgestapt, aangetekende brieven van alles gedaan.. niks heeft geholpen. - minutenteller op internet deed het nooit - kon nooit een specificatie van mijn belminuten bekijken op internet. - Aan het einde van mijn abbonement belde ze me op en boden ze mij een actie aan met een blackberry en dat wilde mijn man graag dus toegezegd. De telefoon zou direct toegestuurd worden maar na een weekje maar gebeld waar hij bleef. Was er 6 weken levertijd.. ja daaag. Mijn man zit er nog wel maar ik ben helemaal gekapt met Vodafone. Zit nu weer bij t-mobile en tot op heden ben ik tevreden.
Heb ook een tijdje bij vodafone gezeten, maar vond ik ook niets. Ik vond orange de beste, maar ja die is dus opgeslokt door t-mobile...
Ik ben begonnen bij Dutchtone, dat werd Orange, en dat is inmiddels al sinds tijden T Mobile. Met alle 3 heb ik nog nooit problemen gehad, en ben ik dus sinds jaar en dag een zeer tevreden klant.
Ik kom elke keer weer bij vodavone uit. En afgezien van hun klanten service zijn ze best goed. En T-mobile? Voor mij NOOIT weer.
ik heb vodafone. prima allemaal, alleen die mensen van die enquetes van hun.. :') :') :') zij; Mogen we u terugbellen? ik; Ligt eraan waarover zij; Ehm, weet ik eigenlijk niet ik; Eh..
Ik heb jaren bij vodafone gezeten, en altijd was het echt prima. Totdat we gingen verhuizen, toen had ik ineens slecht bereik. En nu ben ik overgestapt naar hi. Bevalt ook prima, alleen vind hun belminuten en tarieven wel een stuk vager en minder duidelijk dan bij vodafone. Ik zou persoonlijk nooit voor t-mobile gaan, daarmee heb je soms echt heel slecht bereik.
Begon bij Dutchtone met beltegoed, daarna Ben en T-Mobile, na hoop gezeik weggegaan bij hen en nu weer bij Ben. Ben erg tevreden, betaal bijna niks voor een hoop minuten, altijd bereik (geen 3G meer!!), internet weet ik niet, dat heb ik niet op mijn mobiel.
Ik heb nu Vodafone en hiervoor had ik Hi. Ik ben best tevreden over Vodafone, maar met Hi had ik net iets meer bereik overal. T-mobile kan ik thuis niet mee bellen, geen bereik hier, dus die valt voor mij af. KPN vind ik te duur. Qua klantenservice maakt het me niet zo veel uit, ik werk in de telecom, dus heb overal wel contacten die me kunnen helpen als er iets is.
Ik heb ff een vraagje voor de vodafone gebruikers. Ik zie dat het internet wel heel snel is, maar dat er een datalimiet op zit van 1Gb. Zitten jullie daar snel overheen? Moeten jullie vaak extra betalen voor internet?
Telfort en HI zijn ook gewoon kpn trouwens.. Ik zit bij Vodafone, ben niet heel blij maar telfort vind ik helemaal vreselijk en kpn te duur.
Ik zit nu bij Telfort, na jaren bij Hi (KPN) gezeten te hebben. Blij dat ik daar weg ben, vooral de klantenservice is verschrikkelijk. En duur!!! Telfort bevalt me super, overal goed bereik en goedkoop. Ook al een ervaring met de klantenservice gehad, werd hartstikke goed geholpen. Mn man zit ook al jaren bij Telfort (sim-only) en heeft ook nooit problemen gehad.