hey meiden hebben jullie meschien ideen ? voor mijn schoonzus hadden we een babyshower georganieseert aleen is mijn schoonzus 5 weken te vroeg bevallen dus nog voor haar baby shower! nu wil ik graag voor over een maand of 2 iets anders organieseren om samen met een aantal van haar vriendinnen iets leuks te doen maar ik heb dus egt geen idee wat het moet wel een beetje betaal baar zijn want uiteraard is het een verassing en betalen we ook met zijn alle voor haar wij wonen in haarlem en ik ben dus op zoek naar iets in deze omgeving ! mogten jullie ideen hebben hoor ik ze heel graag groetjes shirley
Een hight tea? Je kunt de high tea zelfs met elkaar maken en het bij iemand thuis 'houden', gezellig en niet duur!
dat is idd een goed idee ik moet aleen even kijken hoe het zit want mijn schoonzus heeft een noten en gluten alergie! maar super bedankt voor de tip !!
bij ons worden babyshower als volgt gehouden: - verrassing voor a.s moeder uiteraard - bij hun thuis tenzij ze aangeven (afstemmen met papa) bij iemand anders te willen - papa zorgt voor voldoende drinken in huis en mama weglokken uit huis, sleuteloverdracht aan de organisator - andere vrouwen nemen allemaal 1 hapje/wat lekkers mee en uiteraard kadotjes voor de mama en baby - organisator zorgt voor versiering en taart. - soms wordt er een spelletje gespeeld. Bij mij was er geen spel. Iedereen was zo gezellig aan het tetteren dat we het wel goed vonden zo. Begrijp dat jouw schoonzus eerder is bevallen. Kan me voorstellen dat het voor ze te druk wordt. We hebben een keer gehad dat de a.s. mama aangaf niet tegen de drukte te kunnen ivm zware zs. alle kadotjes en kaartjes met een persoonlijke boodschap is toen verzamelt en een klein groepje meiden zijn toen met een grote mand bij haar langs geweest.