Vanavond is het weer zover om 20.30 uur. Ik kijk elke weer en elke keer lig ik weer helemaal in een deuk ! Vind het een leuke serie... Nog meer mensen die het kijken ? Groetjes
ik vond lotte leuker heb 1 aflevering gezien en het pakte me niet dus kijk nooit meer en ten 2e het komt tegelijk met csi en dat gaat voor hhshahahah
Weet niet of je het ook online kunt kijken... Ik zorg dat ikom half 9 voor de tv klaar zit hahaha... was weer een leuke aflevering
Tja ik heb seizoen 1 en 2 al gezien bij mijn zus in Amerika (marathon uitzending) dus ik zal toch echt moeten wachten tot seizoen nr 3 Groetjes Anita
Jaaaa Pluk ? Hoe ver was het daar ?! Dus het gaat voorlopig nog wel door ? Haha k vind het echt een super serie !
kijk het hier ook! super serie! volgende week staat het niet in de gids! dus afgelopen en wachten tot seizoen 2 online kijken kan niet is op net 5 en net 5 heeft dat helaas niet!
Ik ben in afwachting van nieuwste aflevering (seizoen 2) van USA deze donderdag, die ik dan vrijdag of zaterdag kan kijken. Leuke serie!