goeie ouwe tijd...

Discussie in 'De lounge' gestart door Yasmintje, 1 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    In de zomermaanden bollenpellen

en zo heel veel geld verdienen om weer lekker uit te geven in de feestweken

2. adi

adi Niet meer actief

Ik ben nog uit de tijdperk van Ilse-chat (wie kent die niet ;))

Heerlijke weekenden met mijn beste vriendin en op haar scooter, 1x met mijn zatte kop bijna in het kanaal beland op de scooter :-/.
    De zomers op de camping in Rennesse ;)

Oh, en die oneindige energie:
    ik ging vrijdag naar school, daarna werken tot 21.30, vervolgens in de kantine zitten drinken, dan naar huis-douchen-aankleden, stappen, om 3-4uur thuis, 2 uur slapen, om 6.30 opstaan en werken tot 18uur, weer in de kantine drinken, naar huis, douchen-aankleden-naar vriendinnen, weer stappen tot zondagochtend enz enz enz
    En dan zondagmiddag weer op terras hangen in de stad

Heerlijke tijd :)

3. knap

knap Niet meer actief

Ben nog van voor de chat tijd.... hihi.

Brommer rijden met 16 ( zelf betaald en geld verdient die zomer en heimelijk verliefd zijn op mijn collega.) Stofzuiger expres vast in de lift tja hoe bedenk je het met je 16 de. Ben wel een laatbloeier voor de rest maar vergeten nee hihih. De dag dat ik 16 werd zonder verzekering rijden mijn pa kwaad. Hij was het gaan regelen maar ik had het geduld niet meer om te wachten en ik stiekem toch op die brommer weg rijden maar opa en oma haha. Twee dagen later alleen met brommer en al richting Scheveningen( van uit Delft ) rijden weg kwijt raken en bang zijn zonder benzine te komen zitten. Bellen kon je toen nog niet ja in de telefooncel haha. Maar dat durfde ik toen niet ben veilig thuis gekomen. Maar was leuk nu ik er aan terug denkt.

Weg kwijt raken op een kamp in Luxemburg met een jongen van 13 jaar ik was net 17. Drie uur later werden we gevonden. Ik moest naar de wc en wist de weg naar het kampt niet terug. Die jongen ik weet de weg wel jajajajaja NIET dus haha.

Heb rot dingen gemaakt maar ook leuke dingen zo als boven te lezen.
    Goed om daar eens aan terug te denken en o ja ik de durf val van de eeuw. Ben met dat kamp in Luxemburg volgens mij was het de zelfde dag van het verdwalen naar beneden gegaan met touwen absilen( weet niet hoe je het schrijft) en dan naar beneden gaan eng maar super leuk achter af.

4. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

De zomers toen ik 16/17/18 was, dagen die bestonden uit overdag lekker luieren aan 't meer, 's avonds terrasje en daarna stappen/feestjes.. Zucht, en de zomerflirts natuurlijk.

*wilt teruuuuuug*

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Alweer 18 jaar terug haha, wat gaat de tijd snel.

Vroeg m'n bed uit voor m'n krantenwijkje, m'n eerste vriend (7 jaar ouder met een eigen auto, wow) en lekker veel spijbelen op school. Samen met een klasgenootje op de scooter naar de stad haha.

6. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    My gosh, TMFchat. Er zaten ranzige ventjes daar zeg, haha!
    Volgens mij wemelde het er ook van de pedo's toendertijd! :)

Vriend ken ik overigens ook van TMF :D

7. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Tmf chat, goede oude tijd
    Via de chat een blind date gehad en nu al 9 1/2jaar samen :D

Waarvan al 3 1/2 getrouwd

8. Yasmintje

Yasmintje Actief lid

14 nov 2012
    130
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk om te lezen allemaal.
    Schooltijd was echt de leukste tijd die er was, we bleven ook na het einde van dd lessen met een groepje vrienden hangen op school of in de buurt. Daar keek ik meer naar uit dan de lessen :D was gezellig nu ik er zo aandenk.

9. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ilse chat ken ik ook nog wel ja..

En van dat stappen/borrelen klinkt ook bekend. Ik hing van donderdag t/m zondag in de kroeg, tussendoor nog ergens naar school, werken en op zondag vaak een zwemwedstrijd. Ohja en mijn gezicht thuis nog even laten zien haha..
    Vraag mij zo vaak hoe ik dat toch altijd maar volhield. Ik moet er nu echt niet meer aan denken. Als het nu een keer 3uur wordt met een borrel op ben ik de dag erna echt brak haha.

10. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Geen TMFchat, wel wanadoochat :)
    Toen ik 16,17 was ging ik stiekem stappen met een vriendin, bleef dan daar slapen, en mam nooit verteld wat we uitspookten hihihi (denk dat ze het wel geweten heeft).
    De beste tijd was nog altijd de jaren op de manege, pony/paardenkampen en daar de boel op stelten zetten, midden in de nacht het balkon op gaan en stiekem roken en sommigen een biertje drinken.
    "verstoppertje" spelen in de strobalen-opslag...;)

Deel Deze Pagina