ik had deze test...hcg laten testen en was minder dan 1!!!! dus vertrouw deze ook maar niet!!! groetjes van anita
Zijn de + testen van het KV toch? Staan er ook wel om bekend om volgens mij, iig je bent niet de eerste.
Dat is dan wel echt balen zeg..want ziet er idd echt positief uit..kan het niet zijn dat het al vroeg is misgegaan? of moet het dan hoger zijn dan 1?
Je zou toch zeggen dat dit idd een mooie positieve test is! Niet eens een twijfelgevalletje... Wat een teleurstelling. Kan het idd niet een vmk zijn geweest of zouden er dan alsnog sporen van HCG in het bloed zitten?
Wow, die is écht wel positief... Dat is balen meid! Verschrikkelijk gewoon... Kan je dat niet melden bij het kruidvat? Tenslotte heb je het bewijs in handen toch? Dit mag eigenlijk toch niet...
ja dit is echt balen ja.....snap er ook niks van, en heel vaag eigenlijk maar ik begin zelfs te twijfelen of ze niet perongeluk mijn uitslag van een maand terug hebben doorgegeven...mischien stom....maar heb echt nog steeds super zere tepels, echt een donkere rand om mijn tepelhof, met vlagen misselijk... maar goed het zal wel zo zijn he....ik snap er ook niks van....het is echt balen ja... in ieder geval super lief jullie reacties... groetjes van anita
nee geen test meer gedaan...mischien doe ik er van de week nog wel een....zit zelfs te denken of ik zelf het laboratorium kan bellen, en vragen naar de uitslag....want ik twijfel echt of ze wel de goede uitslag hebben gegeven van gisterochtend..., maar ja ik zal van de week nog wel een test er tegen aan gooien...had zelfs al een afspraak gemaakt bij de verloskundige...voor 29 juni!!! ik heb dit bij mijn andere twee zwangerschappen nooit gehad..was ie positief nou dan was het dus echt zo...maar blijkbaar zijn die testen van tegenwoordig toch niet meer zo goed... groetjes van anita
dat heb ik ook al s gehad met kv +.. die doe ik ook nooit weer!! en ze zijn nog wel getest door kassa of radar.. weet niet meer. en daar kwam deze als beste getest uit de bus.. NOU ECHT NOT he...
gezien je klachten en die test zou ik toch ook gaan twijfelen, ondanks dat die bloedtest negatief was.. wat je zelf al zegt gewoon weer een test tegen aan gooien.. maar misschien is het wel een schijnzwangerschap wat je hebt, dat kan ook denk ik