goeie positieve test was toch vals!!!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door anita205, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee de kruidvat 2 voor 5 is als beste getest door die radar:):)

ik zou er zo`n 2 voor 5 testje tegenaangooien.. die zijn gevoeliger dan welke test dan ook.

cb+ en kv+ staan er wel om bekend om foutive testen maar dna krijg je een pennelijntje..
    dus deze zie ik ook als super positief:)

succes meiss

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    helemaal mee eens!

3. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    lieve dames,

ik ga zeker van de week nog een keer testen ik denk dan woensdag of zo...ben ook aan het proberen zelf het lab te bereiken voor de uitslag;)

groetjes van anita

4. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Hoezo test je niet gewoon nog even met een ander merk test? Ik zou sowieso niet uitgaan van 1 test.
    CB digitaal is het duidelijkst.

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    jeetje meis.. wat raar allemaal..

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    kv 2v5 test ook vals positief...heb ik nu ook drie testen gehad, allemaal positief. Maar ik ben echt niet zwanger(volgens bloedtest) zou idd gewoon cb digitaal nemen voor de sure.

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik ken iemand die een nega bloedtest had en nu toch echt mega zwanger is.

Ik zou toch nog even doorgaan met testen. en anders de bloedtest over een week herhalen om er 100% zeker van te zijn.

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Ik had een negatieve bloedtest (9 dagen na nod) en daarna superpositieve testen (kruidvat 2v5 en clearblue digitaal zwanger, niet zwanger) en een week erop weer superpositieve testen. Helaas een miskraam gehad.
    Mijn huisarts zei dat ik wel degelijk dus zwanger was, maar dat de bloedtest misschien te snel was gedaan en je het daar dus nog niet in kon zien.
    Dus Anita, ik ga duimen voor je draaien.
    Want jouw test laat duidelijk zwanger zien. Hoeveel dagen ben je over tijd als ik vragen mag?

9. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik blijf het toch een beetje gek vinden dat een test duidelijk positief is op HCG, maar dat een bloedtest zeg dat het HCG < 1 is.
    Ik zou idd een nieuwe test doen en als die weer positief is, dan een nieuwe bloedtest aanvragen. Succes!

10. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    ik ben morgen (maandag) ongeveer 2 weken overtijd...en heb afgelopen vrijdag bloedtest laten doen...dus ja, ik weet het niet.

11. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    maar ik weet het ook niet zo goed hoor maar ik had vorige maand ook een bloedtest op hcg en die was -1 (beetje raar verhaal, maar te lang om uit te leggen waarom ik vorige maand een bloedtest had op hcg) dus ik heb een beetje het idee dat ze mischien per ongeluk mijn uitslag van vorige maand hebben doorgegeven...of is dit een raar idee en onmogelijk???

groetjes van anita

12. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38

Hoi Anita,

Jeetje wat eend omper zeg, na zo'n mooie test een negatieve bloedtest! het is ook absoluut geen pennenstreepje, maar gewoon een duidelijk positieve test!

Wat jij zegt dat ze de uitslag van de vorige keer hebben doorgegeven, zou héél goed kunnen!! Ik heb dat ook een keertje gehad... gaf ze eerst dezelfde uitslag als de vorige keer (was overigens geen HCG test, maar dat maakt niet zo veel uit).. Later kwam ze er zelf achter dat ze de verkeerde uitslag voorlas en corrigeerde ze zich!!

Ik zou er vandaag nog een digitaal testje tegenaan gooien van CB! Als die zegt zwanger met het aantal weken, ben je volgens mij dus echt wel zwanger!!

Ook zou ik nogmaals een bloedtest laten uitvoeren..

In iedergeval heel veel succes!!

13. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    ja ik zal moeten wachten tot morgen dan....want ik zou niet weten waar ik vandaag een cb digitaal moet halen...:(...die hebben ze denk ik niet bij het tankstation....of wel?...nou ja anders maar tot morgen wachten...

14. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

sommige tankstations heben wel zwangerschapstesten.

Maar wat een rare uitslag van je Hcg.. -1 ?
    Iedere vrouw heeft een laag Hcg in haar bloed.
    No nooit gehoord dt je ook - 1of meer kan testen.

In ieder geval, succes ermee want hier wordt je niet vrolijker van.

15. SarahEline

20 mei 2010
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je geen koopzondag in een stad in je omgeving?

16. Spannend zeg... Ik lees mee! Hoop alsnog voor een mooie hele duidelijke positieve test!!

17. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    ja ik hoop het ook....het is wel echt een domper...altijd nega testen en dus ook niet zwanger...en dan EINDELIJK!!! een plusje een positieve test!!! en dan...toch via bloedtest NEGATIEF!!:(
    nou hoop deze week uitsluitsel te krijgen....dan kunnen we of toch heel heel heel mischien juichen en anders tsja op naar de volgende ronde...maar ik mag niet klagen hoor...want ik heb al twee hele mooie zonen, dus ik ben al dankbaar voor het feit dat ik al twee kids heb mogen krijgen...

groetjes van anita;)

18. anita ik wil je even laten weten dat ik dit ken.. is al wel even geleden maar ik had een zwanger test van cb een digitale.. en ik bleek ook niet zwanger te zijn.. en idd mijn ongi bleef ook 3 maand weg zo jammer..
    dus meis kan je alleen maar veel sterkte wensen en hoop dat jij meer geluk heb en wel zwanger bent..

liefs yippie

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    zo lijkt het inderdaad een -1 score. Maar ze bedoelen minder dan 1. Dus ergens tussen de 0 en de 1.

@anita succes vandaag. Ik hoop op een knaltest voor je. En anders zou ik toch kv even bellen over de test. Missschien krijg je gratis een nieuwe voor de volgende ronde;)

20. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey anita
    wat vervelend voor je zeg...hoop toch dat je deze week posi test en toch echt zwanger bent!

hoe weet je trouwens zo zeker dat je geen mk hebt gehad? alleen omdat je geen bloed verlies hebt gehad? want volgens mij hoef je niet altijd gelijk bloedverlies te hebben dit kan ook nog even duren, hoop het niet natuurlijk!

hou ons op de hoogte he!!

ga voor je duimen!

xxx

Deel Deze Pagina